چند گرم از قند طبیعی (میوه ای) نباید بیش از حد مصرف شود در حالی که تا حد امکان چربی بدن را کاهش می دهد؟ : تغذیه


زمینه:

من تفاوت بین شکر طبیعی (میوه ها) و شکر افزوده شده (غذاهای فرآوری شده) را می دانم. AFAIK ، منابع در سازمان های مختلف پزشکی پیشنهاد می کنند که کمتر از 25 گرم شکر اضافه در روز مصرف کنید. برخی دیگر پیشنهاد می کنند به جای آن شکر اضافه شده را حدود 38 گرم در روز مصرف کنید.

من فکر می کنم هر دوی این اطلاعات در رابطه با آنها قابل اعتماد هستند اضافه قند. وقتی بتوانم از آن اجتناب کنم ، بهتر می شود.

سوالات:

  1. هدف من این است که تا حد امکان چربی بدن (حدود 10 درصد) را کاهش دهم. چقدر گرم آیا باید روزانه قند طبیعی مصرف کرد؟

  2. MyFitnessPal پیشنهاد می کند که من نباید از 92 گرم قند تجاوز کنم. چرا؟ آیا این جمله به منظور من قابل اعتماد است که در آخرین سوال در مورد آن صحبت کردم؟

  3. فرض کنید من (به عنوان مثال) مقداری آب هلو با آب میوه گیری برقی ام درست می کنم. آیا قند طبیعی آب میوه همانند کل میوه (هلو) بر بدن من تأثیر می گذارد؟

دیدگاهتان را بنویسید