چربی سوزی بدون رژیم کم کربوهیدرات یا ناشتایی متناوب: تغذیه


من برخی از متخصصان مراقبت های بهداشتی مانند دکتر جیسون فونگ را دیده ام که ادعا می کنند از دست دادن چربی تنها زمانی اتفاق می افتد که ذخایر گلیکوژن ماهیچه ها عمدتا تخلیه شده و سطح انسولین بسیار پایین است ، مانند بعد از روزه داری.

اما بسیاری از بدنسازان و افراد سالم از رژیم غذایی کم کربوهیدرات پیروی نمی کنند و به روزه داری متناوب پایبند نیستند (برعکس-آنها هر 3-4 ساعت وعده های غذایی کوچک می خورند). حدس من این است که سطح گلیکوژن عضلانی آنها نسبتاً بالا و سطح انسولین آنها متوسط ​​است.

با این حال ، این افراد اگر پروتئین کافی در رژیم غذایی خود مصرف کنند ، به ورزش ادامه دهند و کمبود کالری را حفظ کنند ، همچنان می توانند چربی خود را از دست بدهند.

به نظر می رسد این بر خلاف توصیه ای است که می گوید روزه و / یا مصرف کم کربوهیدرات تنها راه چربی سوزی است. بنابراین س myال من از سردبیران این است که چه چیزی در واقع چربی سوزی را در مقابل سوزاندن گلیکوژن عضلات برای تامین انرژی کنترل می کند. من شک ندارم که سطح پایین انسولین به تغییر تعادل به سمت چربی سوزی بیشتر کمک می کند ، اما واضح است که بسیاری از افراد حتی در رژیم های پر کربوهیدرات در چربی سوزی موفق هستند. پس چه چیزی می دهد؟

دیدگاهتان را بنویسید