چرا قند رومیزی به اندازه شکر دیر هضم قبل از ورزش خوب نیست؟ : تغذیه


اگر قند سفید تصفیه شده / رومیزی انرژی مقرون به صرفه تری نسبت به گلوکز است ، چرا نمی تواند از نظر تولید انرژی بهتر از گلوکز حاصل از میوه های کامل یا کربوهیدرات های ساده (که به نظر می رسد بیشترین توصیه را دارند) باشد؟

فقط برای جلوگیری از سردرگمی ، من پیشنهاد نمی کنم / از نوشیدن 50 گرم شکر دومینو قبل از تمرین در گلوی خود استفاده می کنم ، بلکه فقط به این دلیل است که به نظر می رسد “شهود” من به من چنین می گوید. با این وجود ، از لحاظ تئوری (از آن نظریه های کوچکی که من می دانم) من نمی فهمم که چرا این ایده لزوماً بد خواهد بود ، بگویید اگر قصد دارید یکبار تمرین کنید که قند شروع به رشد کند یا فعالیتهای شدید سوزاندن انرژی انجام دهید. جایی که زمان این افزایش مطمئناً همه چیز را تعیین می کند (سوال بعدی که می خواستم بپرسم).

یک پاسخ مکرر که من در اینترنت دریافت می کنم – “زیرا شکر ارزش غذایی ندارد” – پاسخی نیست که من به دنبال آن هستم. من از این ایده صحبت می کنم که کالری کالری است ، انرژی انرژی است ، و می دانم که تغذیه برای عضله سازی مهم است ، اما چرا این امر به تولید انرژی مربوط می شود؟

از حدس و گمان نیز استقبال می شود. لطفاً فقط مشخص کنید که وقتی این کار را می کنید ، حدس و گمان می زنید.

دیدگاهتان را بنویسید