نظر شما در مورد این رژیم ترکیبی کم کربوهیدرات (کم کربوهیدرات / پرچرب / پروتئین زیاد در صبح ؛ متوسط ​​یا پر کربوهیدرات / کم چرب / پر پروتئین بعد از ظهر) چیست؟ طراحی شده برای ورزشکاران حرفه ای با نیازهای قدرت بالا. : تغذیه


نمی دانم نظر شما در مورد این رژیم چیست؟ در جامعه کوهنوردی محبوب شده است. اساساً شما صبح ها از کربوهیدرات ها اجتناب می کنید و غذاهای چرب و پر پروتئین را انتخاب می کنید. بعد از ناهار ، تقریباً در حین تمرین ، می توانید کربوهیدرات مصرف کنید. برای شام ، یک وعده غذایی متوسط ​​تا پر کربوهیدرات و کم چرب را انتخاب می کنید. هر وعده غذایی – 25-30 گرم پروتئین.

نکته این است که چربی بدن کاهش می یابد. این شامل یک مقدار متوسط ​​ورزش (مخصوص کوهنوردان) است. همچنین به معنی عدم وجود شکر فرآوری شده ، مقدار زیادی سبزیجات و میوه ها در بعد از ظهر و معمولاً برخی غلات برای شام است.

دیدگاهتان را بنویسید