موارد جدید در KERF Land

این + خلاصه موارد جدید در KERF Land!

چطورین بچه ها؟ ما به تازگی چند روز بارانی را پشت سر هم به پایان رسانده ایم و من دوباره منتظر آفتاب پاییزی هستم! درخت بزرگ ما در حیاط خلوت ما نیز شروع به زرد شدن می کند. (من به معنای واقعی کلمه قصد داشتم “من سپتامبر را دوست دارم!” چاپ کنم تا اینکه متوجه شدم سپتامبر مدتهاست که رفته است! ها!)

در اینجا موارد جدید در جهان ما وجود دارد.

چیزهای جدید در عاشقانه

به مناسبت سالگرد تولد ما ، توماس و من تصمیم گرفتیم که بعد از ظهر قرار ملاقات داشته باشیم. معلمان TGF! ما از انعطاف پذیری در کارمان قدردانی می کنیم و به ما اجازه می دهد یک ناهار طولانی بخوریم. ای کاش وقتی بچه ها در مدرسه بودند این کار را بیشتر انجام می دادیم.

هدف ما تاکستان ها و آبجوسازی جدید Hazy Mountain در کروزت بود. چشم اندازهای بالای کوه خیره کننده بود.

ویرجینیا زیبا!

آبجو + پرواز شراب

ما هر 4 آبجو را که باید آزمایش می کردند امتحان کردیم. من به طرز شگفت انگیزی عاشق قهوه ای هستم. من در چند سال گذشته IPA مصرف کرده ام و فراموش کرده ام که در پاییز چقدر یک عنبر یا قهوه ای خوب دوست دارم. شراب ها نیز بسیار خوب بودند. فرانک کابین مورد علاقه من از چهار موردی بود که با هم مشترک بودیم.

تخته پنیر

برای ناهار ، یک تخته پنیر و پیتزا به اشتراک گذاشتیم. هر دو خوب بودند….

و صادقانه بگویم ، من طرفدار پوسته پیتزا نبودم. من همچنین طرفدار پرسنل بدون ماسک نبودم که از در به استقبال ما آمدند و غذا سرو کردند. با کارکردن دلتا ، من فکر می کنم همه کارکنان پذیرایی باید از ماسک استفاده کنند و ما بسیار ناراحت شدیم. بنابراین با وجود اینکه دیدگاه ها عالی بود و من نفرت برای انتقادی بودن ، باید بگویم که در بخش خدمات جای پیشرفت وجود دارد.

شام عاشقانه

از آنجا که ما برای شام در خانه بودیم ، منتظر ماندیم تا توس را بخوابانیم و یک شام پیش بند آبی را با هم پختیم! کلم سرخ شده ، سیب زمینی سرخ شده و مرغ ترد. (مازن در خارج از منزل فیلم را تماشا می کرد – Kid Land را در زیر ببینید!)

چه چیز جدیدی در غذا وجود دارد

Blue Apron به تازگی غذاهای Heat & Eat را راه اندازی کرده است. وعده های غذایی یکبار مصرف ، سرد و در مایکروویو در کمتر از 5 دقیقه آماده می شوند.

من آنها را با گرم کردن باقی مانده های ما مقایسه کردم و فکر کردم که به اندازه چیزی که از ابتدا پخته شده است خوشمزه است! می توانید آنها را به هر برنامه غذایی اضافه کنید – مثلاً اگر یک شب ورزشی در خانه دارید ، وقتی معمولاً می توانید فست فود بخورید یا برای شام غلات بخورید. تمام جزئیات را در اینجا بررسی کنید.

همچنین در دسته گرما و غذا کاسه های جدیدی برای برداشت روزانه وجود دارد. بر خلاف غذاهای Blue Apron ، که در یخچال نگهداری می شوند و باید بعد از حدود 5 روز مصرف شوند ، این کاسه ها منجمد می شوند ، بنابراین می توانید آنها را در عصرهای ورزشی غیر منتظره یا زمانی که مشکلی در برنامه آشپزی شما ایجاد می شود ، برای مدت طولانی تری در دست داشته باشید. یا مانند من ، وقتی از تعطیلات با یخچال کاملاً خالی به خانه می آیید و معمولاً غذای خود را بیرون می آورید. هنگامی که غذاها را مخلوط کرده و با آنها مطابقت می دهید ، می توانید تا 40 دلار تخفیف بگیرید ، از اسموتی گرفته تا تورتیلا و بستنی.

کاسه سیب زمینی شیرین و برنج وحشی عالی بود – گرم و پر کننده.

بازگشت Tempe

قبلا من همیشه تمپه می خوردم و به دلایلی مدت ها بود به آن فکر نکرده بودم. من یکبار یک بسته برداشتم و آن را در نان ناهار همیشه تابه ام سرخ کردم و کمی با سس سویا چاشنی داشتم. برای سالاد خیلی خوبه !! بافتش را دوست دارم.

آشپز کوچک

من فلفل تند را با یک چاقوی فوق العاده تیز برش دادم ، و او موز را با یک دستگاه پخش کننده خرد کرد.

چند غذای خوش آب و هوا اخیراً:

کاسه های گوشت گاو ، برنج و کدو سبز –

استیک کره ای میسو با برنج هویج و بوکو چوی –

شام لواش به 3 روش

این شام قرار بود به سبک ژیروسکوپ سرو شود. اینم پیتای توماس که نصفش کرد و مثل تاکو خورد!

من ترجیح می دهم تا جایی که می توانم با چنگال غذا بخورم ، بنابراین در عوض یک کاسه ژیروسکوپ درست کردم و از نان پیتا استفاده کردم. (این سس است!)

و اینم سالاد شماره 2 که شب بعد خوردم !!

اسموتی سبز خانواده

تقریباً در نیمی از روزهای هفته ، ما اسموتی های غول پیکر سبز را برای کل خانواده درست می کنیم. مواد تشکیل دهنده معمولاً شامل موز ، شیر ، پروتئین وانیل ، اسفناج و گاهی کره بادام زمینی است. بچه ها آنها را دوست دارند و وقتی همه ما یک چیز می خوریم ، واقعاً صبحانه خوبی است!

وافل آخر هفته

توماس وافل های معروف پدرش را از ابتدا درست کرد. من با ماست کدو تنبل Noosa لباس پوشیدم!

چه جدید در Kid Land است

صبح سرد ، روز گرم! این روزها هیچ وقت نمی دانم چه بپوشم.

تور پیاده روی خانوادگی در پت

و در این روز همه ما بارانی های خود را جمع کردیم ، اما بدون یک قطره در برابر ضربه ایستادگی کردیم!

شام خانوادگی در برازوس

بهترین تاکو! و چیپس. و پرسش!

شب فیلم در محله

همسایه های ما یک صفحه نمایش و یک پروژکتور نصب کردند و همه بچه ها را به تماشای فیلم در حیاط خود دعوت کردند. چه فعالیت همه گیر بزرگی!

برو نقاشی کن

B عاشق پازل است و همه چیز را خودش حل می کند و آهنگ های مدرسه می خواند. او خیلی بامزه و باهوش است !! (به تکه هایی که سگ ها بیش از حد جویده یا دوست داشته اند توجه کنید …)

بیس بال فام

هر شنبه ما یک خانواده بیس بال واقعی هستیم. بازی ها معمولاً حدود ساعت 11 برگزار می شوند ، بنابراین ما برای B پیک نیک می گذاریم و باید در یکی از دو ماشین در نیمه راه حرکت کنیم تا برای چرت زدن به خانه برسیم. من نمی دانم خانواده های 3،4،5 کودک چگونه این کار را می کنند!؟

B واقعاً بیس بال را دوست ندارد – او ترجیح می دهد کامیون ها را در گل بازی کند ، ماشین های تعمیر و نگهداری چمن را بررسی کند یا در نزدیکترین زمین بازی بازی کند ، بنابراین من و تی باید انتخاب کنیم که چه کسی بنشیند و بازی Mazen را تماشا کند. ! تیم او هر هفته کمی بهتر می شود.

گفت ماشین مراقبت از چمن 🙂

کیسه خواب جدید

Birch کیسه خواب او را دوست دارد و ما Kyte Baby را دوست داریم! من دو مورد دیگر از فروشگاه Green Bean Baby در شهر خریدم زیرا ما داریم سوالات با پوشک بد بو در صبح و باید بیشتر شستشو شود. این دو اندازه 18-36 ماه و 1.0 تنه هستند. خیلی نرم!

چه خبر؟

ساخت یک اتاق تناسب اندام در طبقه زیرزمین بهترین تصمیم بود. من او را بسیار دوست دارم و منتظر یک فضای نورانی شاد هستم. همچنین: Peloton نیز بهترین سرمایه گذاری بود. ما پول خود را 10 برابر بیشتر دریافت کردیم. این روزها من 99٪ مواقع با دوچرخه کمپ می کنم ، بنابراین ترکیبی از قدرت و دوچرخه سواری به دست می آید. من انواع دوچرخه – قدرت – دوچرخه – قدرت را دوست دارم. وقتی مشغول کار هستم به 30 دقیقه و در روزهای بازتر به 45 دقیقه می چسبم. واقعیت جالب: من هنوز 60 دقیقه درس peloton دارم! نمی دانم چگونه همیشه کلاسهای گروهی یک ساعته را انجام داده ام. 45 بهترین است.

مادران جدید در ایوان !! من رنگ زرد را دوست ندارم ، بنابراین مادران زرد رنگ در لیست “نخرید” من هستند! در هر صورت ، بنفش + نارنجی بهترین ترکیب برای هالووین است. مورد بعدی: کدو تنبل!