علوم ورزشی 7 غذای بدنساز موفق نخورید


جوهر بدن بدنسازان حرفه ای یک اثر هنری است. فداکاری ، زمان و مراقبت هایی که برای شکل دادن و ساختن اندام خود انجام می دهند را می توان در ماهیچه های بی شماری که ساخته اند مشاهده کرد. بدن لاغر و عضلانی آنها دلیل خوبی برای تلاش آنها است و هیچ کدام از اینها به ساعت ها تمرینات قدرتی در باشگاه مربوط نمی شود ، اما رژیم های سختگیرانه به این موفقیت کمک می کند.

به همین دلیل است که ما از گروهی از بدنسازان با انگیزه در مورد غذاهایی که از رژیم غذایی خود حذف کرده اند سوال کردیم. با حذف این مواد از رژیم غذایی آنها ، آنها چیزی از دست ندادند و در عوض ، تغییراتی که در اجتناب از این غذاها ایجاد کردند ، به بهبود سلامت آنها نیز کمک کرد. حذف این موارد برای مردان و زنانی که به دنبال حفظ ماهیچه هستند مهم است.

آرد گندم

در روند کاهش وزن ، توصیه و مصرف غذاهای پرمصرف بسیار مهم است. به ویژه کربوهیدرات ها ، و یکی از آنها گندم است ، به ویژه بدون سبوس. من متوجه شدم که با کنار گذاشتن این غذا ، سریعتر وزن خود را کاهش می دهم ، انرژی من افزایش می یابد ، تمرکزم افزایش می یابد و در کل احساس بهتری دارم. 80 درصد مردم به گلوتن حساسیت دارند. گلوتن خانواده ای از پروتئین است که در غلات مانند گندم و جو یافت می شود. در میان غلات فاقد گلوتن ، گندم بیش از دیگران مصرف می شود.

دو پروتئین اصلی گلوتن گلوتنین و گلیادین هستند. گلیادین یکی از عوامل اصلی بسیاری از اثرات منفی بر سلامتی است. وقتی آرد با آب مخلوط می شود ، پروتئین های گلوتن یک تار چسبناک ایجاد می کنند که از نظر قدرت شبیه چسب است. خواص چسبندگی شبیه گلوتن ، خمیر را کشسان می کند و به نان این قابلیت را می دهد که هنگام پخت متورم شود. گلوتن به نان بافتی جویدنی و خوب می بخشد. اکثر غذاهای فرآوری شده حاوی گندم هستند ، بنابراین حذف گندم از رژیم غذایی به طور خودکار به معنای استفاده از غذاهای فرآوری شده کمتری است.

روغن سبزیجات

من تمام روغن های گیاهی را از رژیم غذایی خود حذف کرده ام. روغنهای گیاهی با کیفیت پایین و فرآوری شده سرشار از اسیدهای چرب امگا 6 هستند. این روغن ها می توانند باعث التهاب شدید در بدن شما شوند و باعث تحریک سیستم ها یا مکانیسم های مختلف در بدن شما شوند. پس از حذف آن و جایگزینی آن با روغن نارگیل و روغن زیتون خالص ، متوجه شدم که احساس بهتری دارم و بسیاری از دردهای بدن من شروع به کاهش می کند.

قندهای صنعتی یا فرآوری شده

یکی از مواردی که من در مورد تناسب اندام و سلامتی خود جدی تر گرفتم و آن را رد کردم ، شکر صنعتی بود. زمانی که مصرف شکر را حتی بدون تلاش متوقف کردم ، وزنم کاهش یافت. اکثر غذاهای بسته بندی شده و فرآوری شده حاوی مقادیر زیادی فروکتوز یا سایر قندهای فرآوری شده هستند. حتی قند را از قهوه ام حذف کردم. وقتی قندهای صنعتی را کنار می گذارید ، این میل را نخواهید داشت و زندگی سالم تری خواهید داشت.

یک شیر

خوردن یک بیسکویت بزرگ شکلاتی ، یک لیوان شیر بسیار سرد ، یا حتی هنگام شب که به خوردن تنقلات عادت دارید ، خوردن یک بشقاب غلات با شیر راه حل خوبی است. اما اگر شیر شما فرآوری شده است ، من به شما توصیه می کنم که آن را مصرف نکنید ، زیرا بهتر است آن را مصرف نکنید.

می توانید از شیر سنتی استفاده کنید که فکر می کنید برای سلامتی شما مفید است. به گفته یک بدنساز دیگر ، پروتئین ، کربوهیدرات های پیچیده و چربی های سالم بسیار مهمتر هستند زیرا هدف اصلی و راه رسیدن به فرم ، خوردن غذاهای فرآوری نشده است.

نوشیدنی بدون الکل

یکی از غذاهایی که با خوشحالی از رژیم غذایی حذف می کنم نوشابه است. این تصمیم به تنهایی میزان کالری دریافتی روزانه من را 10 تا 20 درصد کاهش داد و میزان مصرف قند را به میزان قابل توجهی کاهش داد. مردم اغلب میزان نوشابه هایی را که در طول هفته مصرف می کنند نادیده می گیرند ، زیرا آنها به وضوح در همه جا وجود دارند.

یکی دیگر از ویژگی های مهم در مورد اجتناب از نوشیدنی های گازدار این است که به شما امکان می دهد از غذای سالم تری لذت ببرید. هیچ کس به میزان قند موجود در نوشیدنی توجه نمی کند. یک شیرین کننده مضر که بر لذت بردن از غذاهای سالم تأثیر می گذارد. اولین توصیه ای که می توانم به همه کسانی که به دنبال بهبود عملکرد خود در باشگاه هستند ، این است که از نوشیدنی ها و غذاهای مشابه خودداری کنند.

میان وعده های کم کالری

من میان وعده های کم کالری و پر قند را از رژیم غذایی خود حذف کردم زیرا باعث درد معده و قند زیاد می شد. من فکر می کردم آنها سالم هستند زیرا کالری کمی دارند ، اما اینطور نبود. من قصد ندارم میان وعده های شیرین کم کالری بخورم زیرا بعد از خوردن آنها حال من را بدتر می کند. من احساس می کنم که اکنون انرژی بیشتری دارم و می توانم وزن بیشتری را کاهش دهم ، که به من در عضله سازی کمک می کند.

غذاهای فراوری شده

من غذاهای فرآوری شده حاوی کربوهیدراتهای قابل هضم نمی خورم زیرا نه تنها در چربی سوزی تداخل دارند ، بلکه می توانند به راحتی چربی را افزایش دهند! از غذاهای فرآوری شده یا بسته بندی شده پرهیز کنید ، غذاهای تازه همیشه اولین انتخاب شما هستند. به یاد داشته باشید ، راه تناسب اندام با انتخاب غذا در آشپزخانه آغاز می شود.

پیشنهاد شما

پیشنهاد شما چیست؟ به نظر شما چه غذاهایی می تواند برای بدنساز مضر باشد؟

تهیه و ترجمه: elmevarzesh.com

eatthis.com/ غذاهای بد برای سازندگان بدن


دیدگاهتان را بنویسید