علوم ورزشی 6 اشتباه رایج در رژیم غذایی عضله سازی مردان


همه مردان از داشتن بدن و ماهیچه های عضلانی قوی لذت می برند ، اما درصد کمی از آنها به این هدف می رسند و بقیه به رژیم های ناسالم پایبند هستند. در دنیای مدرن ، زنان تنها کسانی نیستند که تحت تأثیر رسانه ها و تبلیغات مد ، به اندامی زیبا تکیه می کنند.

اما مردان قطعا می خواهند ظاهر خوبی داشته باشند ، احساس خوبی داشته باشند و ماهیچه های خود را در لباس زیر نشان دهند. اما وقتی برخی از مردان با وجود ورزش و فعالیت زیاد به نتیجه دلخواه خود نمی رسند چه اتفاقی می افتد؟ در این مقاله ، مجله علوم ورزشی 6 اشتباه رایج در تغذیه مردان را توضیح می دهد.

مصرف بیش از حد مشروبات الکلی

شکل بازوهای ماهیچه ای ، اما شکم بزرگ نتیجه نوشیدن مداوم و ورزش است ، نوشیدن الکل راحت تر از آنچه فکر می کنید از رسیدن به هدف ورزشی شما جلوگیری می کند. پیامد اصلی الکل کاهش قدرت اراده است. چه در حال تفریح ​​با بردن تیم مورد علاقه خود باشید ، چه در حال تفریح ​​و استراحت در آخر هفته ، مغز شما به شما می گوید که الکل بیشتری بنوشید. در نتیجه مصرف مداوم الکل و استفاده از انواع غذاها ، قند چرب می شود و معمولاً در معده و کناره ها تجمع می یابد.

الکل رشد ماهیچه ها را متوقف می کند ، چربی سوزی را متوقف می کند و چون به فرد احساس لذت می دهد ، الکل بیشتری باید به بدن برسد تا همچنان احساس رضایت کند. اگر می خواهید یک بسته شش تایی داشته باشید ، فریب ورزش و وزنه های سنگین را نخورید ، بلکه از آنها برای کاهش مصرف الکل و حذف کامل آن استفاده کنید.

مقاله مرتبط: مصرف الکل چگونه بر عملکرد ورزشی تأثیر می گذارد؟

پرخوری بیش از حد!

یک مرد باید بیشتر بخورد! احتمالاً اکثر ورزشکاران حداقل یکبار این عبارت را شنیده اند! ماهیچه ها برای رشد به پروتئین و رژیم غذایی سالم و متعادل نیاز دارند. رژیم صحیح حین ورزش حتی از خود ورزش مهمتر است.

بزرگترین و رایج ترین اشتباهی که عموم مردم مرتکب می شوند این است که به دلیل ورزش زیاد ، می توانند همه چیز را بخورند و سپس بسوزند. اگر این روش را رعایت کنید ، همه کسانی که شما را می بینند متوجه می شوند که در حال تمرین هستید ، اما فرم عضلانی ورزشکار را نخواهید داشت و همیشه چند کیلو اضافه وزن خواهید داشت.

تنبل شدن برای آشپزی

بسیاری از مردان مجرد تنهایی خود را دلیل خوبی برای کسالت و دلیلی برای آشپزی نمی دانند. این دلیل کوچک باعث می شود تلفن را برداشته و پیتزا سفارش دهند. غذاهای پخته در طولانی مدت برای بدن بسیار مضر هستند و باعث تجمع چربی ذخیره شده و بافت چربی متراکم می شوند. اگر آنقدر سن دارید که مراقب سلامتی خود باشید ، غذای سالم بخرید و اصول اولیه آشپزی را یاد بگیرید!

پذیرش چاقی به صورت طبیعی

معمولاً کار سخت ، استرس و عدم نتیجه گیری از رژیم غذایی باعث می شود مردان از این بهانه استفاده کنند تا دیگر به ظاهر خود اهمیت ندهند و افزایش چربی بدن را نشانه پیری بدانند. ایده کاهش وزن یا اینکه چقدر از لاغری لذت می برید ، شما را به هدفتان نزدیک نمی کند. تنها راه دستیابی به اندامی عضلانی این است که نگرش خود را نسبت به سبک زندگی تغییر دهید.

چقدر برای بدن خود ارزش قائل هستید و چقدر می توانید آن را مدیریت کنید. چه متأهل باشید و چه مجرد ، محیط خود را پر از افراد مثبت اندیش و سبک زندگی سالم کنید و فراموش نکنید: نگرش خود را تغییر دهید تا بتوانید بدن خود را تغییر دهید.

کالری دریافتی خود را کاهش دهید

فرض کنید مقداری چربی در بدن دارید تا چربی بسوزانید و ماهیچه های خوبی نشان دهید ، باید رژیم بگیرید یا غذاهای کم کالری بخورید ، در این صورت کالری کمتری خواهید داشت.

اگر به این روال ادامه دهید و بدن خود را با تغذیه کافی تامین نکنید ، اگر سخت تمرین کنید ، بدن فقط یک منبع انرژی – ماهیچه ها خواهد داشت! کالری خود را کاهش ندهید ، به اندازه نیاز بدن خود غذا بخورید ، اما مهم این است که بسته به آنچه می خورید ، هرگز خود را از سه ماده مغذی یعنی کربوهیدرات ، پروتئین و چربی محروم نکنید.

برنامه غذایی خود را تهیه کنید

برای تنظیم رژیم غذایی خود ، علاوه بر نیاز به تخصص و مطالعه در زمینه تغذیه ، مواردی مانند: عادات غذایی ورزشکار ، نوع بدن ، میزان متابولیسم بدن ، میزان فعالیت بدنی در طول روز را در نظر بگیرید. ، و غیره.

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که می توانید انجام دهید این است که به هر رژیم غذایی پیشنهاد شده توسط بستگان ، وب سایت ها و مجلات ، مانند رژیم آرنولد ، پایبند باشید ، این رژیم ها برای متابولیسم بدن شما در نظر گرفته نشده اند و عمومی هستند. مطمئن باشید که پیروی از رژیم غذایی این نوع قهرمانان ممکن است دلیل قانع کننده ای برای روش صحیح کاهش وزن و کاهش وزن نباشد.

ترجمه و ویرایش: elmevarzesh.com

منبع: بسیار خوب


دیدگاهتان را بنویسید