علوم ورزشی 17 بهترین منابع کربوهیدرات برای معده بدون چربی


تصور کنید که می توانید به دوستان خود بگویید که رژیم بسیار خوبی دارید ، به همین دلیل به سرعت وزن خود را کاهش می دهید. رژیم کربوهیدرات! بله ، اگر منابع مناسب را انتخاب کنید ، می توانید با خوردن برخی منابع کربوهیدرات وزن خود را کاهش دهید. در این شماره مجله علوم ورزشی ، چند نمونه از بهترین منابع کربوهیدرات را برای کمک به کاهش وزن و کاهش چربی شکم ارائه می دهیم.

جو

این نه تنها برای سلامتی شما مفید است ، بلكه با كمك به شما در پوشیدن لباس جنسی در طول روز اشتهای شما را كاهش می دهد. جو حاوی فیبر محلول است که باعث کاهش کلسترول ، کاهش قند خون و احساس سیری در معده می شود. علاوه بر این ، مزایای دیگری نیز دارد ، از جمله کاهش التهاب و حفظ تعادل قند خون.

ماکارونی گندم خالص

می دانید رنگ قهوه ای همیشه بهتر است. اما آیا دلیل آن را می دانید؟ این به این دلیل است که گندم خالص سرشار از مواد مغذی و فیبر است. دیگر انواع دیگر غلات مانند عدس ، نخود فرنگی ، لوبیا سیاه یا کینوا.

خرد کردن

17 بهترین منبع کربوهیدرات برای شکم لاغر

بر اساس مطالعه دانشگاه آمریکایی ، علاوه بر مصرف سومین وعده روزانه فیبر ، توصیه می شود یک فنجان از این ماده مغذی را مصرف کنید ، که یک سبزی طبیعی شیرین است و 30 درصد از نیاز روزانه بدن به ویتامین C را تامین می کند. چربی سوزی در حین ورزش

نیمکت (حبوبات)

عدس ، نخود ، نخود ، لوبیا همگی در کاهش چربی شکم موثر هستند. مطالعات نشان داده است افرادی که کالری دریافتی خود را محدود می کنند و چهار بار در هفته حبوبات می خورند ، نسبت به افرادی که رژیم متعادل را رعایت می کنند و از این گروه از غذاها استفاده نمی کنند ، وزن بیشتری کاهش می دهند. علاوه بر این ، افرادی که رژیم غذایی غنی از حبوبات دارند ، متوجه بهبود چربی بد خون و همچنین فشار خون بالا شده اند.

لوبیا سیاه

منبع دیگر کربوهیدرات ها لوبیا است که در واقع یک چربی سوز عالی است. لوبیا بهترین منبع پروتئین است و همچنین حاوی فیبر است. مطمئن شوید که مشکل قند خون ندارید و انرژی مورد نیاز برای عضله سازی را دریافت می کنید.

یک فنجان لوبیا سیاه حاوی 12 گرم پروتئین و 9 گرم فیبر است و همچنین سرشار از آهن و ویتامین هایی است که به عضله سازی کمک می کند. از همه مهمتر ، یک مطالعه اسپانیایی نشان داد که خوردن لوبیا یا حبوبات چهار بار در هفته باعث کاهش سریع وزن می شود.

بلغور جو دوسر

17 بهترین منبع کربوهیدرات برای شکم لاغر

بلغور جو دوسر حاوی کربوهیدرات است ، اما مقدار قند تولید شده توسط فیبر کاهش می یابد. علاوه بر این ، هر فنجان بلغور جو دوسر حاوی 10 گرم پروتئین است که انرژی لازم را برای ماهیچه ها تأمین می کند. همچنین حاوی فیبر محلول است که می تواند خطر بیماری های قلبی را کاهش دهد. … می آورد.

چاقی یا نفخ اغلب باعث بزرگ و متورم شدن شکم می شود. با یک منبع کربوهیدرات دیگر ، موز ، نفخ و احتباس آب را از بین ببرید. مطالعات نشان داده است زنانی که روزانه دوبار موز را به مدت 60 روز به عنوان میان وعده می خورند ، نفخ را تا 50 درصد کاهش می دهند.

این میوه نه تنها باکتری های مفید را که با نفخ مبارزه می کنند افزایش می دهد ، بلکه منبع عالی پتاسیم است که می تواند به کاهش احتباس آب در معده کمک کند. موز سرشار از گلوکز است که به سرعت انرژی مورد نیاز شما را تامین می کند و میزان بالای پتاسیم آنها از گرفتگی عضلات در حین ورزش جلوگیری می کند. هر موز متوسط ​​حاوی 36 گرم کربوهیدرات است که به آرامی در بدن آزاد می شود.

سیب

یکی دیگر از منابع کربوهیدرات ها که یکی از بهترین منابع فیبر است سیب است. شما باید از هر فرصتی برای خوردن سیب استفاده کنید. مطالعات اخیر نشان داده است که مصرف روزانه 10 گرم فیبر محلول در سیب به مدت 5 سال ، چربی شکم را تا 7.3 درصد کاهش می دهد. سیب همچنین سرشار از آنتی اکسیدان است و چربی می سوزاند.

بهترین منابع کربوهیدرات برای بدنسازی سیب زمینی شیرین است.

یکی دیگر از کربوهیدراتهای دیر هضم که حاوی فیبر و مواد مغذی است و به سوزاندن چربی کمک می کند ، سیب زمینی شیرین است. سیب زمینی شیرین حاوی چندین ماده مغذی عالی از جمله کاروتنوئیدها و آنتی اکسیدان ها است که سطح خون را متعادل نگه می دارد و مقاومت به انسولین را کاهش می دهد. همچنین دارای ویتامین های A ، C و B6 است که به شما انرژی بیشتری برای سوزاندن چربی در باشگاه می دهد.

کلم بروکلی

17 بهترین منبع کربوهیدرات برای شکم لاغر

علاوه بر از بین بردن و خنثی سازی سرطان های پروستات ، سینه ، ریه و پوست ، به کاهش اندازه شما نیز کمک می کند. به گفته کارشناسان ، کلم بروکلی حاوی یک ماده مغذی به نام سولفورافان است که سطح تستوسترون را افزایش داده و با رسوبات چربی در بدن مبارزه می کند.

همچنین حاوی ویتامین C است ، یک ماده مغذی که سطح کورتیزول را در شرایط استرس زا کاهش می دهد و به سفت شدن شکم کمک می کند. کلم بروکلی و سبزیجات منابع خوبی از کربوهیدرات عضلات شکم مانند کلم ، کاهو و گل کلم هستند.

بلوبری یا زغال اخته

بلوبری منبع دیگری از کربوهیدرات است. در یک فنجان زغال اخته 21 گرم کربوهیدرات وجود دارد ، اما مقدار بیشتری برای شما مفید نخواهد بود. همچنین حاوی ترکیبات پلی فنولیک است که از تشکیل چربی جلوگیری می کند و در سوزاندن چربی شکم مثر است و حتی آکنه و لک را کاهش می دهد.

مطالعات دانشگاهی نشان داده است که موش هایی که حتی از رژیم غذایی پرچرب استفاده می کردند ، هنگامی که پودر زغال اخته بخشی از رژیم غذایی آنها بود ، چربی شکمی کمتری داشتند و کلسترول کمتری داشتند. نظریه ها نشان می دهند که کاتچین بلوبری ژن چربی سوز را در چربی شکم فعال می کند.

مطالعات دیگر نشان داده است افرادی که به طور مرتب کاتچین مصرف می کردند ، چربی سوزی در عضلات شکم را 77 درصد افزایش دادند. به علاوه ، بلوبری به عضله سازی کمک می کند. پوست بلوبری سرشار از اسید اوریک است. محققان آزمایشگاه حیوانات دریافته اند که این ماده از تحلیل رفتن ماهیچه ها جلوگیری می کند.

گندم سیاه

گندم سیاه منبع دیگری از کربوهیدراتهای بدون گلوتن و منبع عالی پروتئین است. به گفته متخصص تغذیه ، گندم سیاه حاوی هر 9 اسید آمینه ضروری است که بدن نمی تواند آنها را تولید کند.

اما چیزی که این منبع کربوهیدرات را منحصر به فرد می کند وجود منیزیم و فیبر است. فیبر اشتها را کاهش می دهد ، قند خون و گرسنگی را خنثی می کند و به طور موثر قند خون را کنترل می کند. می توان گفت تمام نکات مهم برای کاهش وزن را دارد. تحقیقات همچنین نشان داده است که گندم سیاه باعث بهبود گردش خون و کاهش چربی خون می شود.

سالاد سیب زمینی سرد

اگر معمولاً سیب زمینی را دوست دارید ، توانایی باورنکردنی آنها در از بین بردن چربی شکم را از دست خواهید داد. وقتی سیب زمینی ها را در یخچال می گذارید و می جوشانید ، آنها را در یک فرآیند تدریجی و طی مراحل هضم سریع به نشاسته ای که به راحتی قابل هضم است تبدیل می کنید. همانطور که از نامش پیداست ، نشاسته پایدار به تدریج هضم می شود و باعث اکسیداسیون چربی و کاهش چربی شکم می شود. از آنجا که خوردن سیب زمینی پخته سرد چندان اشتها آور به نظر نمی رسد ، از آنها در سالاد سیب زمینی خود استفاده کنید.

ماست یونانی

17 بهترین منبع کربوهیدرات برای شکم لاغر

حاوی پروتئین ، غنی از کلسیم و پروبیوتیک است. ماست دارای تمام ویژگی های بارز برای تبدیل شدن به یک محصول رژیمی است. آیا می خواهید نتایج را بدانید؟ مطالعات نشان داده است کسانی که ماست یونانی را فقط به مدت 4 هفته در 12 هفته مصرف کردند ، دو برابر دیگر گروه ها چربی از دست دادند.

اسفناج

منبع دیگر کربوهیدرات ها که بی تکلف به نظر می رسد و به سوزاندن چربی کمک می کند ، اسفناج است. برگ سبز اسفناج سرشار از پروتئین است که به ترمیم و رشد ماهیچه ها کمک می کند. به یاد داشته باشید که هرچه ماهیچه بیشتری بسازید ، کالری بیشتری در حالت استراحت می سوزانید. برگ سبز اسفناج همچنین حاوی ترکیبات مهمی است که اشتها را کاهش می دهد و در کاهش وزن مثر است.

سبوس گندم

حاوی فیبر است که باعث کاهش نفخ شکم ، کم کالری و سرشار از پروتئین برای عضله سازی می شود. بدون شک سبوس گندم برای اهداف تغذیه ای شما مناسب است. اگر می خواهید میزان فیبر را در رژیم غذایی خود افزایش دهید ، سبوس گندم برای شما مناسب است.

درجه سوم

تریتیکال منبع دیگری از کربوهیدرات است که می تواند به شما در تهیه بسته کامل رابطه جنسی کمک کند. پروتئین موجود در دستور غذا (گیاهی که از پیوند گندم و دانه های گیاه آویشن تهیه شده است) دو برابر نصف لیوان تخم مرغ است. علاوه بر این ، آهن ، پتاسیم و منیزیم مورد نیاز برای ترمیم و تقویت استخوان را افزایش می دهد و همچنین دارای فیبر کافی برای محافظت از قلب است.

تهیه و ترجمه: elmevarzesh.com


دیدگاهتان را بنویسید