علوم ورزشی بهترین مکمل بدنسازی برای نوجوانان چیست؟


در این مقاله چه می خوانید

بسیاری از کارشناسان معتقدند که اگر یک نوجوان اصول سلامتی را رعایت کند ، یعنی به رژیم غذایی سالم پایبند باشد ، آب کافی بنوشد و خوب بخوابد ، با استفاده صحیح از مکمل بدنسازی ، می تواند از آن بهره مند شود و برای نوجوانان فعال ، ورزش به مکمل مورد نیاز است.

نحوه مصرف مکمل های بدنسازی تا حد زیادی به شرایط فردی شما بستگی دارد. بر اساس اطلاعات و آمار ورزشکاران نوجوان ، بسیاری از آنها می توانند با مصرف مکمل های غذایی بر کمبودهای تغذیه ای خود غلبه کنند. نوجوانان اغلب بدترین عادات غذایی را دارند که می تواند منجر به کمبود برخی از مهمترین مواد مغذی مانند کلسیم ، منیزیم و ویتامین D شود.

اگر نوجوانان از دارو استفاده می کنند ، به احتمال زیاد دچار کمبود برخی مواد مغذی هستند. به عنوان مثال ، برخی از داروهای صرع یا استروئیدهای استنشاقی برای افراد مبتلا به آسم یا آلرژی.

میله های پروتئینی یا جایگزین های پروتئینی شیک انتخاب خوبی برای نوجوانان است زیرا به آنها اجازه می دهد نیاز موقت خود به پروتئین و کالری بیشتری را برآورده کنند. یکی دیگر از مزایای این مکمل ها این است که می توانند از خوردن غذاهای ناسالم و کم کالری در طول روز جلوگیری کنند. از آنجا که بسیاری از نوجوانان بیشترین کالری را در روز بعد از مدرسه می خورند ، غذاهای مغذی کمتری را برای رفع گرسنگی خود انتخاب می کنند. با مصرف مکمل های پروتئینی در طول روز ، می توانند اشتها را کاهش داده و کمتر گرسنگی بکشند و منجر به انتخاب بهتر غذا شوند.

کدام مکمل بدنسازی برای نوجوانان مناسب است؟

بهترین مکمل های بدنسازی برای نوجوانان مکمل هایی هستند که نتایج مورد نظر را بدون آسیب رساندن به بدن تولید می کنند. همچنین مهم است که به خاطر داشته باشید که مکمل های غذایی مصرف شده توسط نوجوانان نباید فقط برای کاهش وزن و عضله سازی استفاده شود.

در حالی که نوجوانان علاقمند به بدنسازی این دو هدف اصلی را مد نظر دارند ، کافی نیست فقط به دنبال پودر پروتئین و چربی سوز باشید. مکمل هایی که به بهبود سلامت کلی کمک می کنند ، اگر برای بدنساز نوجوان مفید نباشند ، به همان اندازه مفید هستند. با بهبود سلامت کلی ، دستیابی به جنبه های زیبایی بدنسازی بسیار آسان تر خواهد بود.

بهترین مکمل بدنسازی برای نوجوانان

پودر پروتئین

در دوران نوجوانی ، بدن شما به سوخت بیشتری نیاز دارد به دلیل روند رشد شما در این مرحله از زندگی و تمرینات بدنسازی شدید که بیشتر اوقات انجام می دهید یا هر ورزش خاصی که انجام می دهید ، زیرا به پروتئین بیشتری نیاز دارید. نسبت به یک فرد بزرگسال بدون ورزش

به عنوان یک بدنساز ، باید بدانید که پروتئین مهمترین درشت مغذی است. در زمینه کاهش وزن یا افزایش وزن ، اغلب گزارش های مختلفی از کربوهیدرات ها و چربی ها وجود دارد که گاهی اطلاعات قبلی را زیر سوال می برد ، اما پروتئین همیشه جای خود را داشته است. علاوه بر دریافت پروتئین کافی از رژیم غذایی ، باید بدانید که بهترین مکمل پروتئینی آن است که میزان پروتئین مورد نیاز بدن شما را به صورت روزانه تامین کند.

اطمینان حاصل کنید که دقیقاً می دانید چه زمان بعد از تمرین پودر پروتئین مصرف کنید. این زمانی است که بیشترین میزان پروتئین خود را دریافت می کنید. مصرف پروتئین به صورت مایع به هضم و جذب سریعتر آن کمک می کند ، به این معنی که شما تجزیه ماهیچه ای را که پس از ورزش در بدن شما ایجاد می شود ، متوقف کرده و همچنین روند رشد و بهبود را بهبود می بخشید.

پیشنهاد
خواندنی:

مکمل چیست؟ چه زمانی و در چه سنی به آن نیاز داریم؟

بعد از تمرین: پروتئین او

پروتئین آن سریعتر از هر پروتئین دیگر بلافاصله پس از تمرین جذب می شود. پروتئین هیدرولیز شده آن خالص ترین نوع آن است. به یاد داشته باشید ، هرچه پروتئین آن تصفیه شده تر باشد ، خالص تر و قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. پروتئین هیدرولیز شده یا جداشده از هر نظر اهداف شما را تامین می کند.

قبل از خواب: پروتئین کازئین

انواع زیادی از کازئین وجود دارد ، اما مهم نیست که کدام را مصرف می کنید. دلیل مصرف پروتئین کازئین در شب این است که به آرامی هضم می شود ، به این معنی که همه اسیدهای آمینه به طور همزمان جذب بدن شما نمی شوند. بنابراین به تدریج وارد بدن می شوند. خوردن این پروتئین قبل از خواب بسیار مهم است زیرا باید 8-10 ساعت بخوابید و غذا نخورید. مصرف کازئین مجلل در این مدت به غلبه بر اثرات کاتابولیک کمک می کند.

در طول روز: پروتئین او

بهترین مکمل بدنسازی برای نوجوانان

پروتئین آن متنوع ترین پروتئینی است که می توانید در هر زمان از روز مصرف کنید. همچنین بسیار خوب است که به دنبال نوعی باشید که انواع مختلفی از پروتئین و کازئین را ترکیب کند تا آزادسازی سریع ، متوسط ​​و آهسته آمینواسیدها در بدن فراهم شود.

همانطور که نوجوانان نسبت به بزرگسالان به کالری بیشتری نیاز دارند ، برخی از ریزمغذی ها به کالری بیشتری نیاز دارند. اما مشکل این است که نوجوانان اغلب طیف وسیعی از غذاها ، به ویژه سبزیجات را مصرف نمی کنند ، که در رژیم غذایی آنها کافی نیست. این کمبود در کنار مصرف بیش از حد غذاهای فرآوری شده باعث می شود که اکثر نوجوانان دچار کمبود برخی مواد مغذی شوند.

البته ، بهتر است میزان مصرف انواع سبزیجات و غذاهای ارگانیک را در رژیم غذایی خود افزایش دهید ، اما بسیاری از مردم خوردن چنین غذاهایی را با مشکل مواجه می کنند. بنابراین ، آنها راه ساده تری را انتخاب می کنند: مولتی ویتامین مصرف کنید. در دوران نوجوانی ، شما باید ویتامین ها و مواد معدنی کافی برای عملکرد مناسب بدن از جمله رشد ماهیچه ها و چربی سوزی دریافت کنید.

آنتی اکسیدان ها

بسیاری از فرایندهای بدن نیز با اکسیداسیون در ارتباط هستند. واکنشهای اکسیداسیون می توانند رادیکالهای آزاد ایجاد کنند که به سلولهای بدن آسیب می رساند. این آسیب می تواند منجر به بیماری ، ضعف سیستم ایمنی بدن و سایر آثار منفی سلامتی شود. آنتی اکسیدان ها یک سلاح طبیعی در برابر رادیکال های آزاد هستند که در بسیاری از منابع غذایی طبیعی مانند زغال اخته ، دارچین و برخی آجیل ها یافت می شوند ، اما مکمل های آنتی اکسیدانی متعددی ساخته شده است.

نسبت ایده آل امگا 3 به امگا 6 یک به یک است. اما برخی از افراد از آنها به نسبت یک در پنجاه استفاده می کنند! و اینجاست که باید از روغن ماهی استفاده کنید تا این نسبت را به سطح مطلوب برسانید. روغن ماهی را می توان به تنهایی یا به شکل کپسول تهیه کرد.

پیشنهاد
خواندنی:

بهترین مکمل برای عضلات و بدنسازی

مکمل کراتین بدنسازی

هیچ بحثی در مورد فواید کراتین برای بدنسازی وجود ندارد. کراتین بارها و بارها شکل بی هوازی ، قدرت و قدرت خود را ثابت کرده است. کراتین پرکاربردترین مکمل بدنسازی برای تمرینات قدرتی افراد است. داستانهای زیادی در مورد عوارض جانبی مصرف کراتین وجود دارد. از آکنه و جوش گرفته تا نارسایی کلیه. اما اکثریت قریب به اتفاق معتقدند که مصرف کراتین تنها در صورتی منجر به مشکلات کلیوی می شود که کاربر مستعد این مشکلات باشد یا آنها را به مقدار زیاد مصرف کند. اگر از دستورالعمل های مناسب پیروی کنید ، دلیلی وجود ندارد که نتوانید از مزایای کراتین استفاده کنید. قوی باش.

احتیاط!

کافئین دارای خواص انرژی مفیدی است که در صورت مصرف در شرایط مناسب مفید است. اما بزرگترین مشکل این است که اکثر نوجوانان کمتر از حد توصیه شده می خوابند ، معمولاً آب کافی نمی نوشند و بسیار فعال هستند ، بنابراین مصرف مواد محرک مانند کافئین می تواند واکنش های مضر و جدی در بدن آنها ایجاد کند.

تهیه و ترجمه: elmevarzesh.com

منابع: us.myprotein + muscleandperformance


دیدگاهتان را بنویسید