سرخ کن بادی کدو سبز ترد (کتو دوستانه)


این سرخ کن بادی دارای چیپس کدو سبز می باشد طلایی و ترد به اندازه کافی برای ارضای هر هوس. شما می توانید یک دسته کامل بخورید و دور کمرتان از شما تشکر خواهد کرد. همچنین کربوهیدرات کمی دارد و کتو پسند است و می‌توان آن را بدون افزودن روغن در هوا سرخ کرد.

کدو سبز سرخ کن در بشقاب سفید با سس گوجه فرنگی قرمز.

چرا این کدو سبز سرخ کن را دوست خواهید داشت

  • این چیپس کدو حلوایی پوسته ترد و خوشمزه ای دارد و کدو سبز لطیف و پخته شده است.. به احتمال زیاد متوجه خواهید شد که نمی توانید تا زمانی که کل دسته سیب زمینی کدو سبز خوشمزه از بین برود، دست از کار بکشید، و این اشکالی ندارد.
  • آنها برای شما بسیار خوب هستند مجموعه ای از مواد شگفت انگیز در این دستور غذا وجود دارد که همگی مغذی و سالم هستند: البته کدو سبز و سپس آرد کتان، آرد نخودچی، آرد بادام، روغن زیتون و چند چاشنی خوشمزه وجود دارد. هر قسمت از این دستور غذا برای شما عالی است.
  • دستور تهیه کتو گیاهی است و فاقد سویا و گلوتن است. شما همچنین می توانید آن را به راحتی انجام دهید بدون روغن، بدون چربی و نتیجه همچنان فوق العاده خوشمزه خواهد بود.
  • فقط پنج دقیقه طول می کشد تا مونتاژ شود. به سادگی کدو سبز را ورقه ای برش دهید، سپس با مواد دیگر بریزید. پس از آن به ۱۳ دقیقه در سرخ کن هوا نیاز دارید تا یک دسته در هوا سرخ شود. بسیار آسان.
  • می توانید مواد را تغییر دهید تا طعم های متفاوتی داشته باشید. در پرسش‌های متداول زیر در مورد این موضوع بیشتر یاد خواهم گرفت، اما اگر نمی‌خواهید دستور غذای گیاه‌خواری کتو داشته باشید، یا فقط می‌خواهید با طعم‌های دیگر بازی کنید، انجام آن بسیار آسان است.

مواد تشکیل دهنده کدو سبز سرخ کن بادی

  • ۱ پوند کدو سبز (در حدود یک کدو سبز متوسط). شما همچنین می توانید این دستور غذا را با سایر کدوهای تابستانی با پوست نازک، از جمله پاتیپان و کدو زرد درست کنید.
  • ۱ قاشق غذاخوری آرد کتان. غذای کتان چربی های سالم و فیبر را به دستور غذا اضافه می کند و سایر مواد به کدو سبز کمک می کند تا به آن بچسبد.
  • ۲ قاشق غذاخوری آرد نخودچی (بیسان)
  • ۲ قاشق غذاخوری آرد بادام. آرد بادام به عنوان پودر سوخاری در این دستور غذای بدون خرده استفاده می شود.
  • نصف قاشق چایخوری زیره آسیاب شده
  • نصف قاشق چایخوری فلفل قرمز یا پاپریکا
  • نصف قاشق چایخوری زردچوبه (انتخاب من). من رنگ و حال و هوای این را دوست دارم، اما اگر آن را ندارید می توانید از آن صرف نظر کنید.
  • ۱ قاشق غذاخوری روغن زیتون فوق بکر. هر روغن گیاهی دیگری نیز موثر خواهد بود. از سیب زمینی های بدون روغن صرف نظر کنید.
  • نمک چشیدن.
کدو سبز سرخ شده با سس کچاپ در یک بشقاب سفید.

طرز تهیه کدو سبز در هوا

  • کدو سبز را به ضخامت یک چهارم اینچ برش دهید. می‌توانید چیپس‌ها را نازک‌تر کنید و تردتر شود، اما من چیپس‌هایی را دوست دارم که کمی ضخیم‌تر باشند. اگر چیپس ها را نازک تر می کنید، حتما زمان پخت را به کمتر از ۱۰ دقیقه کاهش دهید.
  • تکه های کدو سبز را همراه با آرد کتان در ظرفی بریزید. نصف قاشق چایخوری نمک اضافه کنید و مخلوط کنید. کدوها را چند دقیقه بگذارید تا کمی رطوبت را نشان دهد، سپس آرد کتان را بتراشید تا به تکه های کدو سبز بچسبد. اگر متوجه شدید کتان نمی‌چسبد، می‌توانید یک قاشق غذاخوری آب اضافه کنید.
  • بقیه مواد را به کاسه اضافه کنید: آرد نخودچی، آرد بادام، زیره آسیاب شده، کاین، زردچوبه، نمک به مزه و روغن زیتون فرابکر در صورت استفاده. خوب مخلوط کنید تا همه چیپس ها با ادویه جات پوشانده شوند.
  • سرخ کن هوا را در دمای ۴۰۰ درجه فارنهایت / ۲۰۵ درجه سانتیگراد از قبل گرم کنیدius سیب زمینی های کدو سبز را به صورت یک لایه در سبد سرخ کن بادی بچینید.
  • کدو سبز را به مدت ۷ دقیقه در هوا سرخ کنید، سپس فویل را برگردانید و ۶ دقیقه دیگر به مدت ۱۳ دقیقه در هوا سرخ کنید.. سیب زمینی کدو سبز باید قهوه ای طلایی با پوسته خوب باشد.
  • در بشقاب بلند کنید. فورا پاشو بذار سیب زمینی کدو سبز بهتر است بلافاصله پس از درست شدن، زمانی که در بهترین حالت خود هستند، مصرف شود. وقتی بلند می شوند نرم تر می شوند اما همچنان طعم عالی دارند. همیشه می توانید چیپس ها را برای چند دقیقه در سرخ کن بادی گرم کنید تا دوباره ترد شوند.

نکات تخصصی برای بهترین سرخ کن بادی کدو سبز

  • همیشه برای این دستور از کدو سبز تازه استفاده کنید. سایر انواع کدو حلوایی تابستانی نیز از جمله کدو حلوایی زرد و کدو حلوایی پاتیپان این کار را انجام خواهند داد.
  • حتما بعد از اضافه کردن آرد کتان و نمک کمی به کدو سبز زمان دهید تا بماند تا کمی رطوبت خود را نشان دهد.. این بهترین نتیجه را به شما خواهد داد.
  • سبد سرخ کن هوا را بیش از حد شلوغ نکنید. کدو حلوایی را یک لایه بچینید و حتما تا نیمه برگردانید تا دائماً پرهای طلایی شود.
  • کدو حلوایی سرخ شده را به محض بیرون آمدن از سرخ کن به صورت گرم بخورید. این زمانی است که طعم آنها بهترین است.
سیب زمینی کدو حلوایی سرخ کن بدون روغن در ظرف سفید با سس گوجه فرنگی آماده شده است.
کدو حلوایی هوا سرخ کن بدون روغن درست می شود.

سوالات متداول

آیا می توانم از طعم های دیگر در این دستور پخت کدو سبزی سرخ کن استفاده کنم؟

آره! می توانید به جای چاشنی که استفاده کرده اید، انواع مواد طعم دهنده را به دستور پایه اضافه کنید. این شامل:
پودر سیر
پودر پیاز
– پنیر پارمزان وگان
گیاهان خشک شده از جمله آویشن، مرزنجوش و مریم گلی. بیش از یک قاشق چایخوری استفاده نکنید. همچنین می توانید از مخلوط چاشنی ایتالیایی استفاده کنید.
– فلفل سیاه زمینی.

من کتو نیستم آیا می توانم به جای آرد بادام از آرد سوخاری استفاده کنم؟

می توانید از آرد سوخاری و نشاسته ذرت استفاده کنید و از آرد بادام و آرد نخودچی به طور کلی صرف نظر کنید. از دو قاشق غذاخوری آرد سوخاری و دو قاشق غذاخوری آرد برنج استفاده کنید.

چگونه می توانم این آجیل دستور پخت را بدون نیاز به غذا درست کنم؟

سوال قبلی رو ببینید به جای آرد بادام و آرد نخودچی از آرد سوخاری و نشاسته ذرت استفاده کنید.

کدو سبز سرخ شده سالم است؟

هر وعده از این سرخ کن بادی حاوی ۹۶ کالری، سه گرم پروتئین و فیبر و مقادیر مناسبی ویتامین A و C است.

چه تعداد کربوهیدرات خالص در هر وعده کدو سبز با هوا وجود دارد؟

تنها چهار کربوهیدرات خالص در یک وعده از این سیب زمینی سرخ کرده کدو سبز وجود دارد.

با چیپس کدو سبزی سرخ کن با هوا چی سرو می کنید؟

با هر سس گوجه فرنگی مانند سس مارینارا یا سس گوجه فرنگی سرو کنید.

دستور العمل های بیشتر سرخ کن هوا که ممکن است دوست داشته باشید

دستور العمل های بیشتر کدو سبز

چیپس کدو سبز سرخ کن با هوا روی یک بشقاب سفید.
چیپس کدو سبز سرخ کن با هوا در یک بشقاب سفید با سس گوجه فرنگی.

سرخ کن بادی کدو سبز ترد

چیپس کدو حلوایی هوا سرخ کن به اندازه کافی طلایی و ترد است تا هر هوسی را برآورده کند. همچنین کربوهیدرات کمی دارد و کتو پسند است و می‌توان آن را بدون افزودن روغن در هوا سرخ کرد. دستور غذا فقط ۵ دقیقه زمان می برد و هر وعده حاوی چهار کربوهیدرات خالص است.

دستور چاپ
دستور پین
بررسی دستور غذا

یک مسیر: پیش غذا، میان وعده

ظرف ها: آمریکایی

رژیم غذایی: بدون گلوتن، وگان، وگان

کلمه کلیدی: سرخ کن بادی کدو سبز

سهام: ۴ سهمیه ها

کالری: ۹۶کالری

نویسنده: وایشالی · گاو مقدس! دستور العمل های گیاهی

از تاریک شدن صفحه نمایش خود جلوگیری کنید

دستورالعمل ها

  • کدو سبز را به ضخامت یک چهارم اینچ برش دهید. می‌توانید چیپس‌ها را نازک‌تر کنید و تردتر شود، اما من چیپس‌هایی را دوست دارم که کمی ضخیم‌تر باشند. اگر چیپس ها را نازک تر می کنید، حتما زمان پخت را به همین ترتیب کاهش دهید. من دوست دارم آنها را کمتر از ۱۰ دقیقه در هوا سرخ کنم.

  • تکه های کدو سبز را با آرد کتان در ظرفی بریزید. نصف قاشق چایخوری نمک اضافه کنید و مخلوط کنید. کدوها را چند دقیقه بگذارید تا کمی رطوبت را نشان دهد، سپس آرد کتان را بتراشید تا به تکه های کدو سبز بچسبد. اگر متوجه شدید کتان نمی‌چسبد، می‌توانید یک قاشق غذاخوری آب اضافه کنید.

  • بقیه مواد را به کاسه اضافه کنید: آرد نخودچی، آرد بادام، زیره آسیاب شده، زردچوبه، نمک به میزان دلخواه و روغن زیتون فوق بکر در صورت استفاده. خوب مخلوط کنید تا همه چیپس ها با ادویه جات پوشانده شوند.

  • سرخ کن هوا را در دمای ۴۰۰ درجه فارنهایت / ۲۰۵ درجه سانتیگراد از قبل گرم کنید. سیب زمینی های کدو سبز را به صورت یک لایه در سبد سرخ کن بادی بچینید.

  • کدو سبز را به مدت ۷ دقیقه در هوا سرخ کنید، سپس فویل را برگردانید و ۶ دقیقه دیگر به مدت ۱۳ دقیقه در هوا سرخ کنید. سیب زمینی کدو سبز باید قهوه ای طلایی با پوسته خوب باشد.

  • در بشقاب بلند کنید. فورا پاشو بذار سیب زمینی کدو سبز بهتر است بلافاصله پس از درست شدن، زمانی که در بهترین حالت خود هستند، مصرف شود. وقتی بلند می شوند نرم تر می شوند اما همچنان طعم عالی دارند. همیشه می توانید چیپس ها را برای چند دقیقه در سرخ کن بادی گرم کنید تا دوباره ترد شوند.

یادداشت های دستور غذا

  • همیشه برای این دستور از کدو سبز تازه استفاده کنید. سایر انواع کدو حلوایی تابستانی نیز از جمله کدو حلوایی زرد و کدو حلوایی پاتیپان این کار را انجام خواهند داد.
  • حتما بعد از اضافه کردن آرد کتان و نمک مدتی به کدو سبز بدهید تا مقداری رطوبت خود را نشان دهد. این بهترین نتیجه را به شما خواهد داد.
  • سبد سرخ کن هوا را بیش از حد شلوغ نکنید. کدو حلوایی را یک لایه بچینید و حتما تا نیمه برگردانید تا دائماً پرهای طلایی شود.
  • کدو حلوایی سرخ شده به محض اینکه از سرخ کن بیرون بیاید داغ می خورند. این زمانی است که طعم آنها بهترین است.
  • می توانید به جای چاشنی هایی که استفاده کرده اید، انواع مواد طعم دهنده را به دستور پایه اضافه کنید. این شامل:
    پودر سیر
    پودر پیاز
    – پنیر پارمزان وگان
    گیاهان خشک شده از جمله آویشن، مرزنجوش و مریم گلی. بیش از یک قاشق چایخوری استفاده نکنید. همچنین می توانید از مخلوط چاشنی ایتالیایی استفاده کنید.
    – فلفل سیاه زمینی.
  • برای تهیه این دستور بدون آجیل، از آرد سوخاری و نشاسته ذرت استفاده کنید و از آرد بادام و آرد نخودچی به طور کلی اجتناب کنید. از دو قاشق غذاخوری آرد سوخاری و دو قاشق غذاخوری آرد برنج استفاده کنید.

خوراک

کالری: ۹۶کالری | کربوهیدرات ها: ۷g | پروتئین: ۳g | چربی: ۷g | چربی های اشباع شده: ۱g | چربی اشباع نشده: ۱g | چربی های تک غیر اشباع: ۳g | سدیم: ۱۳میلی گرم | پتاسیم: ۳۵۸میلی گرم | اساسی: ۳g | قند: ۳g | ویتامین A: ۳۳۶IU | ویتامین سی: ۲۱میلی گرم | کلسیم: ۳۵میلی گرم | اهن: ۱میلی گرم

آیا این دستورالعمل را امتحان کرده اید؟لطفا نظر خود را بگذارید و رتبه بندی دستور غذا را در زیر بنویسید!

Holy Cow Vegan را در اینستاگرام دنبال کنید

دور و بر وایشالی


سلام! من وایشالی هستم، روزنامه نگاری که تبدیل به وبلاگ نویس مواد غذایی شده است. در Holy Cow Vegan، من دستور العمل های آسان و خوشمزه ای را که با مواد تمیز و سالم تهیه شده اند، به اشتراک می گذارم که تمام خانواده می توانند از آن لذت ببرند.

تعاملات خواننده