رژیم لاغری شکم – رژیم لاغری


رژیم لاغری شکم
رژیم لاغری شکم

رژیم لاغری شکم

امروزه اکثر افراد چربی شکمی دارند. چربی دور شکم و ران نسبتاً طبیعی است و به بدن آسیبی نمی رساند ، اما اگر زیاد باشد ، بسیار مضر و خطرناک است.

برخی از چربی ها دقیقاً در زیر پوست یافت می شوند. سایر چربی ها در اعماق قلب ، ریه ها ، کبد و سایر اندام ها یافت می شوند و بین چربی های زیر پوست پنهان شده اند.

این چربی چربی احشایی است که باعث کوچک شدن و متورم شدن چربی شکم می شود.

بوکا اغلب شروع به افزایش وزن همراه با شکم می کند و مشکلات ما را دوچندان می کند. بنابراین ، قبل از نیاز به روشهای سریع کاهش وزن بدون ورزش یا با ورزش ، یا با قرص های شیمیایی مضر و جلوگیری از چاقی ، باید علل چاقی شکمی را بشناسیم ، زیرا به هر حال پیشگیری بهتر از درمان است.

رژیم لاغری شکم

البته غذاهای موجود در رژیم کاهش وزن شما نباید شما را از هرگونه مواد مغذی مورد نیاز بدن محروم کند.

بهترین رژیم غذایی برای کاهش وزن شکم و ران ، مصرف تمام مواد مغذی و جایگزینی غذاهای سالم با غذاهای ناسالم و کمتر فرآوری شده است.

در زیر محصولات لاغری شکم را ارائه و بررسی می کنیم.

انواع چربی ها

  • تری گلیسیریدها در خون گردش می کنند.
  • چربی زیر جلدی که همانطور که از نامش پیداست در زیر پوست قرار دارد.
  • چربی احشایی ، که چربی خطرناک شکمی است ، در زیر عضلات شکم قرار دارد.

علل چاقی شکمی

چاقی شکمی دلایل زیادی دارد ، از جمله موارد زیر:

  • سیگار کشیدن
  • شام دیر وقت
  • غذاهای چرب بخورید
  • کمبود ویتامین
  • مشکلات هورمونی
  • مقدار زیادی تنقلات پرکالری بخورید
  • رژیم بدون پروبیوتیک
  • افسردگی
  • نوشیدن نوشیدنی های گازدار
  • غذای زیاد
  • معتاد به شبکه های اجتماعی
  • استرس شدید در زندگی

برای کاهش وزن چه باید کرد؟

بسیاری از مردم به اضافه وزن اهمیت نمی دهند ، آنها فکر می کنند این فوق العاده است و با خود می گویند من به خواسته هایم اهمیت می دهم و مردم از من قدردانی نمی کنند ، اما این نظریه اشتباه است ، زیرا چاقی تا زمانی که به بدن آسیب نرساند خوب است. به در غیر این صورت بسیار گران خواهد بود فقط وزن خود را کاهش دهید ، وزن اضافه نکنید.

چربی احشایی بسیار خطرناکتر از چربی زیر جلدی است و باید با دقت درمان شود ، زیرا چربی احشایی موجود در حفره شکم می تواند از طریق هورمون ها و مواد شیمیایی وارد هر اندامی شود و تهدیدی جدی برای سلامتی است.

ساده ترین راه برای کاهش وزن تغییر سبک زندگی است.

یک شیوه زندگی سالم ما را تشویق می کند تا آنچه را که می توانیم و نمی توانیم انجام دهیم ، از جمله تغذیه خوب ، ورزش و تحرک و پایبندی به اصول عملی را انجام دهیم.

جنسیت همچنین عامل مهمی در کاهش وزن شکم است زیرا چربی احشایی را در مردان و شکم در مردان بیشتر از زنان جذب می کند.

تمرینات لاغری شکم

انواع مختلفی از تمرینات کاهش چربی شکمی وجود دارد که می توانید با انجام روزانه این تمرینات و پیروی از رژیم چربی سوزی شکم انجام دهید.

بسیاری از تمرینات مانند شنا ، پیاده روی یا دویدن ، دوچرخه سواری یا کوه نوردی به سوزاندن چربی شکم کمک می کند.

اما از آنجایی که مردم این روزها به دلیل مشغله زیاد مشغله کمتری دارند ، ما چند تمرین ساده را به شما آموزش می دهیم که می توانید در خانه برای کاهش وزن انجام دهید ، که می توانید در هر کجا انجام دهید و به تجهیزات زیادی احتیاج ندارید.

پیاده روی روزانه

اگر رژیم خاصی ندارید ، پیاده روی نقطه شروع خوبی برای افراد است. روزانه 20 دقیقه پیاده روی کنید.

پیاده روی همچنین متابولیسم بدن را بهبود می بخشد و در نتیجه متابولیسم بدن بهبود می یابد. شکم با گذشت زمان کوچکتر می شود.

از دست دادن چربی شکم با تردمیل شبیه راه رفتن است و کافی است روزی 20 تا 30 دقیقه روی تردمیل راه بروید.

یک مطالعه کوچک که در NCBI منتشر شد نشان داد که زنان چاقی که سه روز در هفته حدود 60 دقیقه پیاده روی می کردند در عرض 12 هفته دچار کاهش شدید چربی احشایی می شوند.

بنابراین شما باید پیاده روی را در برنامه خود قرار دهید تا به نتیجه دلخواه برسید.

اگر می خواهید وزن خود را کاهش دهید ، باید تا حد امکان عضلات خود را تمرین دهید.

برای کاهش وزن چه چیزهایی باید بخورید؟

رژیم ها و نوشیدنی های زیادی برای سوزاندن چربی شکم وجود دارد ، از جمله:

چای سبز

چای سبز برای کاهش وزن بسیار مفید است ، غدد عروقی بدن را فعال کرده و چربی سوزانده می شود.

چای سبز سرشار از آنتی اکسیدان است.

آنتی اکسیدان موجود در چای سبز ماده ای به نام کاتچین است که با آزادسازی سلول های چربی شکم ساده ترین راه برای از بین بردن چربی شکم را فراهم می کند.

برای کاهش سریع وزن بدون ورزش صبحانه بنوشید

هرچه میزان مصرف منیزیم ، پتاسیم و کلسیم را افزایش دهید ، وزن بیشتری کاهش می دهید. اکنون ما با یک ماده مغذی سروکار داریم که از هر سه تغذیه می کند – شیر.

صبحانه خود را با شیر شروع کنید تا بدن شما در اوایل روز مقدار کافی کلسیم دریافت کند. کلسیم کافی متابولیسم را افزایش می دهد و به شما امکان می دهد کالری بیشتری بسوزانید و وزن خود را کاهش دهید.

به یاد داشته باشید که در طول روز شیر بنوشید ، حتی اگر بتوانید میان وعده ها را از چای به شیر تغییر دهید ، علاوه بر سلامتی ، کاهش وزن را نیز تجربه خواهید کرد.

لاغری شکم و پهلو با زنجبیل

زنجبیل گیاهی گرم است که از ریشه آن برای لاغری شکم استفاده می شود.

یکی از خواص زنجبیل برای کاهش وزن کاهش اشتها است. کالری زنجبیل محدود است ، بنابراین می توان آن را با غذا یا نوشیدنی مصرف کرد.

زنجبیل متابولیسم را تسریع می کند ، می توانید زنجبیل را همراه با چای ، لیمو و عسل بنوشید تا علاوه بر نقش آنتی اکسیدانی ، متابولیسم را نیز تسریع کند. زنجبیل همچنین نقش مهمی در کاهش وزن دارد.

میزان غذاهای شور را کاهش دهید

نمک به حفظ آب در بدن کمک می کند و باعث نفخ می شود ، بنابراین از نمک و غذاهای حاوی نمک زیاد خودداری کنید.

غذاهای تند بخورید

خوردن غذاهای تند متابولیسم را افزایش می دهد و باعث می شود چربی و کالری بیشتری بسوزانید و وزن کم کنید.

گرسنگی نکشید

رژیم اصلی رژیم غذایی است که در آن فرد گرسنه نمی ماند. اگر از رژیمی استفاده می کنید که شما را برای مدت طولانی گرسنه نگه می دارد ، بدن شما فکر می کند زمان گرسنگی فرا رسیده است ، بنابراین کالری ذخیره کرده و نمی سوزاند و باعث چاقی می شود.

سرکه سیب

سرکه سیب سطح قند خون را تنظیم کرده و با تحریک آنزیم های چربی سوز گرسنگی و سیری را کاهش می دهد.

اغلب توصیه می شود روز را با سرکه سیب برای هضم یکنواخت در طول روز شروع کنید.

سرکه سیب یک محرک عالی صفراوی است و PH معده متعادلی را حفظ می کند که به دستیابی به شکمی صاف کمک می کند.

سرکه سیب باعث افزایش سیری و سرکوب اشتها می شود. باید هر روز یک قاشق چای خوری سرکه سیب را با معده خالی با آب گرم و با معده خالی بنوشید.

میوه ها

مطالعات نشان داده است افرادی که مقدار زیادی ویتامین C مصرف می کنند 30 درصد بیشتر از سایرین چربی می سوزانند.

فلفل قرمز و کیوی از جمله میوه های غنی از آنتی اکسیدان مانند پنی سیلین ها (ترکیباتی هستند که تولید چربی را متوقف می کنند) هستند.

استرس را کاهش دهید

استرس ترشح هورمون ها را در بدن افزایش می دهد که تعادل و عادات غذایی بدن را بر هم می زند و میل به غذاهای شیرین یا شور را افزایش می دهد.

نعناع

نعناع به هضم سریع غذا کمک می کند و از تجمع چربی جلوگیری می کند.

این ماده به کاهش نفخ کمک می کند ، که باعث تجمع چربی شکم به دلیل هضم ناکافی غذا می شود.

گیاهانی مانند نعناع سم زدا قوی هستند و به ویژه در پردازش و حذف چربی از معده مفید هستند.

گودوسر

جو دوسر برای صبحانه شما را تا زمان ناهار بیدار نگه می دارد و نمی خواهید غذاهای پرکالری بخورید. در نتیجه ، متابولیسم شما را تسریع کرده و وزن خود را کاهش می دهید.

کنجد

کنجد دارای ویژگی گرم است و باعث چربی سوزی شکم و کاهش وزن می شود.

سیاه دانه ها

زیره سیاه فواید زیادی برای سوزاندن چربی های شکم و پهلو و همچنین کاهش وزن دارد ، بنابراین از آن غافل نشوید.

فلفل دلمه ای

چوب میخک برای کاهش وزن مفید است ، بنابراین آن را با غذاهای ناسالم جایگزین کنید.

زردچوبه

از زردچوبه برای بهبود سلامت و افزایش جذب و هضم چربی ها استفاده کنید.

آجیل

آجیل سرشار از فیبر و اسیدهای چرب امگا 3 است که می تواند کلسترول را کاهش داده و وزن را کاهش دهد.

باید بدانید که انواع غذاهای لاغری شکم نباید چربی های روزانه ما را کاهش دهند زیرا بدن به چربی حیاتی احتیاج دارد.

آجیل حاوی چربی های سالم است و روزانه 28 گرم دانه مصرف می کند ، مانند بادام ، پسته یا فندق ، و هر آجیل می تواند به روند لاغری شکم و ران کمک کند.

دارچین

دارچین طبیعت گرم دارد و برای کاهش وزن در افراد سردسیر مفید است زیرا متابولیسم بدن و چربی سوزی را افزایش می دهد.

اب

برای کاهش وزن همیشه آب بنوشید ، زیرا آب اشتها را کاهش می دهد ، متابولیسم را تسریع می کند و بدن را سم زدایی می کند ، بنابراین همیشه 8 لیوان آب در روز بنوشید و حتما قبل از غذا آب سرد بنوشید تا بدن گرمتر شود تا گرم شود. کاهش وزن

فواید نوشیدن آب برای همه آشکار است. هیچ کالری در آب وجود ندارد ، اما احساس سیری می کنید. گفته می شود نوشیدن مقدار زیادی آب سرد حتی باعث سوزاندن کالری می شود. این به این دلیل است که آب یخ باید وارد بدن شود تا بتواند با دمای بدن گرم شود ، که به انرژی نیاز دارد. نوشیدن 2 لیتر آب سرد در روز می تواند 70 کالری بسوزاند.

علاوه بر این ، نوشیدن آب باعث عملکرد کلیه ها می شود نه کبد ، در نتیجه مواد زائد را از بدن خارج می کند. یکی از وظایف اصلی کبد تبدیل چربی بدن به انرژی است. اگر کبد خود را از شر دفع زباله خلاص کنید ، چربی را برای تبدیل آن به انرژی می سوزاند.

بساز

هل به دلیل داشتن خواص چربی سوزی باعث کاهش وزن و کاهش وزن می شود.

سوزاندن 3500 کالری

برای از دست دادن نیم پوند چربی ، باید 3500 کالری بسوزانید ، این بدان معناست که باید 500 کالری در هفته کاهش دهید.

لاغری موضعی شکم

این روزها تبلیغات زیادی برای تجهیزات مختلف کاهش وزن و حتی جراحی هایی مشاهده می شود که به افراد قول می دهد بدون ورزش سریع وزن خود را کاهش دهند ، اما همیشه م effectiveثر نیستند.

لاغری شکم با دستگاه لاغری و ژل

قبل از هر چیز باید گفت که کاهش وزن در ناحیه شکم و باسن بدون ورزش و رژیم غذایی مناسب غیرممکن است و حتی گاهی خطرناک است.

لاغری شکمی موضعی با وسایلی مانند لاغری شکم یا لاغری شکم با دستگاه های مخصوصی که به شکم متصل شده و با استفاده از دمای بالا آب و رسوب چربی را می سوزاند و به همراه آن تغذیه مناسب و تحرک بیشتر. مورد نیاز هستند.

کرم ها و ژل های لاغری شکم نیز به همین ترتیب است.

عمل

جراحی لاغری بیشتر برای افراد دارای اضافه وزن و چاق مناسب است.

جراحی همیشه آخرین راه حل برای سلامتی است و اگر روشهای دیگر م workثر واقع نشد ، برای عمل اقدام کنید.

این جراحی ها ممکن است سریع ترین راه برای کاهش وزن در ناحیه شکم باشد ، اما عواقب ، آسیب ها و خطرات آن را نیز باید در نظر گرفت.

جراحی کاهش وزن عمدتاً بر دستگاه گوارش تأثیر می گذارد و مقدار کمی غذا وارد معده می شود و فرد وزن خود را کاهش می دهد.

برخی از جراحی های دیگر چربی را مستقیماً از بدن خارج می کنند.

انواع جراحی های لاغری

بای پس معده Rou-en-route

حلقه معده (قابل تنظیم)

تزریق چربی

آستین معده

دیدگاهتان را بنویسید