خیساندن غلات / جوانه زنی و سوالات تغذیه آرد: تغذیه


سرم درگیر اطلاعات متناقض شده تا حدی که بیان همه آنها در کلمات سخت است.

من آموخته ام که اصلی ترین مزیت خیساندن / جوانه زدن دانه ها کاهش میزان مواد مغذی (فیتات) است که به مواد مغذی و مواد معدنی (مانند آهن / روی / منیزیم) موجود در آن می چسبند ، که در جذب مناسب آنها اختلال ایجاد می کند. بدن …

با این حال ، شخصی به من گفت که این جای نگرانی ندارد ، زیرا با گذشت زمان باکتری های روده با میزان مصرف فیتات سازگار می شوند و اولین مشکل در نهایت برطرف می شود. وی همچنین خاطرنشان کرد: از آنجا که غذاهای غنی از فیتات دارای فیبر هستند که باعث رشد خوب باکتری های روده می شود ، جذب غذا را افزایش می دهند و خوردن غذاهای غنی از آهن با ویتامین C (روش بیان رژیم غذایی متنوع) چیزی است که باعث جذب بدن می شود. به طور کلی غذا وی در پایان خاطرنشان کرد که رژیم غذایی غنی از فیتات باعث جذب غذا می شود ، اما به هیچ یک از این جملات استناد نمی کند.

من همچنین دریافتم که 80 درصد مواد مغذی آرد در مدت 3 روز اکسیده می شوند. (باز هم بدون منبع) اگر چنین است ، اگر آرد تازه آسیاب شده ، بلافاصله در خمیر ورز داده شود و برای سفت شدن / یخ زدن باقی بماند ، چه اتفاقی برای محتوای مواد مغذی می افتد؟

خسته کننده است ، چه چیزی درست است؟

دیدگاهتان را بنویسید