تفاوت در جذب / اثربخشی ویتامین ها؟



تفاوت میزان جذب این اشکال از ویتامین ها در چیست؟

"همه غذا" از بسیاری جهات.

Chewy Multis

برای قرص های زیاد.

مارمالاد به دلایل زیادی.

این که آیا ویتامین های موجود در غذاهای کامل مشکلات مشابه جذب ویتامین ها از غذا را شامل می شوند. مانند اگزالیت ها ، اسید فیتیک و غیره.

آیا در مقایسه با اشکال فراهمی زیستی مصنوعی ، جذب را مهار می کند؟

آیا هنگام بلع قرص یا شکل جویدنی تفاوت در جذب وجود دارد؟

آیا برخی ویتامین ها می توانند برای جذب با یکدیگر رقابت کنند و با یکدیگر تداخل داشته باشند؟ اما آیا واقعا برخی می توانند به یکدیگر در هضم م effectivelyثرتر کمک کنند؟

این چقدر صحت دارد؟ کدام سفیدها با هم کار می کنند و کدام ها با یکدیگر ارتباط برقرار نمی کنند؟

با تشکر! 🙂

ارسال شده توسط / u / CinderAmbition
[comments]

دیدگاهتان را بنویسید