تارت سیب زمینی مارچوبه وگان – وگان گاو مقدس


این تارت گیاهی مارچوبه و سیب زمینی برای همه چیزهایی دارد. پر کردن خامه‌ای از پوره سیب‌زمینی، موسیر و گوشت سبزیجات خرد شده روی آن نیزه‌های مارچوبه آبدار و پیچیده شده در خمیر فیلو. آن را با آب سبزیجات برای یک غذای خوشمزه پر کنید!

تارت سیب زمینی مارچوبه گیاهی با پای فیلو ترد در سینی فر.

مارچوبه، سیب زمینی و چوب شور سه ماده مورد علاقه من هستند و با هم در این تارت سیب زمینی مارچوبه گیاهی جادویی ایجاد می کنند.

این تارت در هر زمان از سال، مخصوصاً در تعطیلات، یک شام یا کنار هم عالی است. در سفره ای با افراد با سلیقه ها و سنین مختلف، مطمئن باشید که هرکسی در اینجا چیزی به دلخواه خود پیدا خواهد کرد.

با سس سبزیجات سرو می شود، آرامش بخش، سیر کننده و بسیار خوشمزه است.

تارت سیب زمینی مارچوبه گیاهی با سس وگان در یک کاسه با چنگال.
فهرست مطالب

چرا این دستور غذا را دوست خواهید داشت

  • بسیار پرکاربرد است. این تارت شامی عالی است اما می توانید آن را برای صبحانه یا ناهار نیز سرو کنید.
  • برای هواداران مایه خوشحالی است. همه عاشق پوره سیب زمینی ترد و پنیری هستند! و چیزهای زیادی برای دوست داشتن در مورد این دستور وجود دارد.
  • سالم است. این دستور العمل سرشار از پروتئین با توفو و کرامبل سبزیجات، دوز خوبی از سبزیجات با سیب زمینی، تره فرنگی و مارچوبه است.

اجزا و جایگزین ها

مواد لازم برای تارت سیب زمینی مارچوبه روی زمینه خاکستری.
  • نیزه های مارچوبه. نیزه هایی را بخرید که سفت و محکم با انتهای آنها محکم بسته شوند. مارچوبه سبز ساده ترین پیدا کردن است، اما در صورت داشتن آن می توانید از مارچوبه سفید یا بنفش استفاده کنید.
  • ورق شیرینی فیلو یا فیلو. رول کاغذ ترد عالی را در اینجا اضافه می کند. می توانید یک ورقه خمیر را جایگزین کنید.
  • روغن زیتون اضافی
  • تره فرنگی. می توانید سه موسیر را جایگزین کنید.
  • گوشت سبزیجات یا خرده های گوشت. از هر گوشت گیاهی دلخواه خود استفاده کنید. من در این دستور از گوشت Beyond و Impossible استفاده کردم اما این بار گوشت لایت لایف را انتخاب کردم. بسته به برندی که انتخاب می کنید، باید کمتر یا بیشتر چاشنی اضافه کنید.
  • سیب زمینی. من از سیب زمینی قرمز استفاده کردم. سیب زمینی زرد نیز خوب است. می توانید از سیب زمینی نشاسته ای مانند شراب استفاده کنید، اما آنقدرها خامه ای نخواهند بود.
  • شیر غیر لبنی. من از شیر جو دوسر استفاده کردم. می توانید از شیرهای غیر لبنی دلخواهتان استفاده کنید.
  • توفو بسیار قوی است. قبل از استفاده تمام آب را فشار دهید. توفوی بسیار سفت نیز کار خواهد کرد.
  • نشاسته ذرت. این می تواند جایگزین نشاسته تاپیوکا شود.
  • پودر سیر
  • جوز هندی
  • فلفل سیاه زمینی.
تارت مارچوبه وگان پخته شده با لبه های طلایی در ظرف پخت.

سوالات متداول در مورد دستور غذا

با این تارت چی سرو کنم؟

تنها چیزی که با این تارت نیاز دارید یک سوپ سبزی خوشمزه یا سس قارچ گیاهی است. اگر آن را برای تعطیلات درست می کنید، آن را با سایر طرف های تعطیلات سرو کنید.

آیا می توانم به جای خمیر فیلو از خمیر پفکی استفاده کنم؟

آره. از ۱ ورقه خمیر پف دار استفاده کنید و آن را به اندازه ای پهن کنید که کناره های ظرف پخت را بپوشاند و حدود ½ اینچ لبه آن را بپوشاند.

آیا می توانم این تارت را بدون گوشت وگان درست کنم؟

من اغلب این را یک طرف بدون گوشت گیاهی درست می کنم. گوشت مقداری قلب و پروتئین اضافه می کند و این غذا را برای شام مناسب تر می کند، اما بدون گوشت نیز بسیار خوشمزه است.

آیا می توانم سبزیجات دیگری را به فیلینگ اضافه کنم؟

البته سیب زمینی لازم است، اما وقتی موسیر عرق می کند، می توانید کدو سبز یا هویج رنده شده را به تابه اضافه کنید. سبزی هایی مانند اسفناج یا کلم پیچ نیز در اینجا عالی عمل می کنند.

دستورالعمل های ذخیره سازی

  • باقیمانده ها را می توان تا سه روز در یخچال نگهداری کرد.
  • برای نگهداری طولانی تر، باقیمانده ها را در ظرف مناسب در فریزر قرار دهید و تا سه ماه در فریزر قرار دهید. همچنین می توانید کل تارت را بعد از پخت تا سه ماه فریز کنید. روی ظرف فر را محکم بپوشانید و اگر نمی‌خواهید لازانیا خوب برای مدت طولانی در فریزر بماند، از یک ظرف پخت استفاده کنید.

دستور العمل های خوشمزه تر تارت وگان

کاسه سفید با یک قسمت تارت سیب زمینی مارچوبه گیاهی با سس وگان و یک چنگال.

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟ کامنت بگذارید و امتیاز ستاره بگیرید یا ما را در اینستاگرام تگ کنید! با تشکر!

تارت سیب زمینی مارچوبه وگان در یک ظرف پخت سفید.

تارت سیب زمینی مارچوبه

این تارت گیاهی مارچوبه و سیب زمینی برای همه چیزهایی دارد. پر کردن خامه‌ای از پوره سیب‌زمینی، موسیر و گوشت سبزیجات خرد شده روی آن نیزه‌های مارچوبه آبدار و پیچیده شده در خمیر فیلو. آن را با آب سبزیجات برای یک غذای خوشمزه پر کنید!

دستور چاپ
دستور پین
بررسی دستور غذا

یک مسیر: اصلی

ظرف ها: ذوب

رژیم غذایی: گیاهخوار، گیاهخوار

خدمات: ۸ سروینگ ها

کالری: ۳۶۵کالری

نویسنده: گاو مقدس وایشالی! دستور العمل های گیاهی

از تاریک شدن صفحه نمایش خود جلوگیری کنید

دستورالعمل ها

  • بلانچ نیزه های مارچوبه را با فرو بردن آنها در ظرفی پر از آب جوش به مدت یک دقیقه برش داد.

  • مارچوبه را در یک کاسه پر از آب سرد بردارید. بعد از دو دقیقه مارچوبه ها را آبکش کرده و کنار بگذارید. تابه را خالی کنید تا در مرحله بعد از آن استفاده کنید.

  • ۱ قاشق چایخوری روغن زیتون را در ماهیتابه گرم کنید. موسیرها را با نمک و فلفل سیاه آسیاب شده مزه دار کرده و در ماهیتابه به مدت ۳-۴ دقیقه عرق کنید.

  • خرده های گوشت وگان را اضافه کنید و ۲ تا ۳ دقیقه دیگر بپزید تا کاملا داغ شود.

  • توفو، شیر غیر لبنی، پودر سیر، جوز هندی، نمک و فلفل را در کاسه همزن قرار دهید.

  • آن را به یک کرم صاف مخلوط کنید.

  • پوست سیب زمینی آب پز.

  • سیب زمینی ها را له کنید یا از دستگاه سیب زمینی ساز رد کنید. کرم توفو را داخل کاسه بریزید.

  • کرم توفو و سیب زمینی را خوب مخلوط کنید. به میزان لازم نمک و فلفل سیاه آسیاب شده را اضافه کنید.

  • موسیر و خرده های گوشت را به کاسه با پوره سیب زمینی اضافه کنید و مخلوط کنید.

  • کف یک ظرف پخت ۹ اینچ ۱۲ اینچی را با EVOO بپوشانید.

  • ۸ ورق فیلو را روی یک بشقاب قرار دهید و هر لایه را با روغن زیتون خالص بمالید.

  • پوره سیب زمینی و فیلینگ گوشت سبزیجات را در ظرف پخت بریزید.

  • روی نیزه های مارچوبه ریخته و لبه های خمیر فیلو را تا کنید. لبه ها و مارچوبه را با EVOO برس بزنید. در فر از قبل گرم شده با دمای ۳۷۵ درجه به مدت ۲۵ دقیقه بپزید. قبل از سرو ۱۵ دقیقه بگذارید بماند.

یادداشت های دستور غذا

  • می توانید به جای خمیر فیلو از یک ورقه خمیر پفکی استفاده کنید. آن را به اندازه ای پهن کنید که کناره های ظرف پخت را بپوشاند و حدود ½ اینچ از لبه آن را بپوشاند.
  • من اغلب این را یک طرف بدون گوشت گیاهی درست می کنم. گوشت مقداری قلب و پروتئین اضافه می‌کند و این غذا را برای شام مناسب‌تر می‌کند، اما بدون گوشت نیز بسیار خوشمزه است.
  • زمانی که موسیر عرق می کند می توانید کدو سبز یا هویج رنده شده را به تابه اضافه کنید. سبزی هایی مانند اسفناج یا کلم پیچ نیز در اینجا عالی عمل می کنند.

دستورالعمل های ذخیره سازی

  • باقیمانده ها را می توان تا سه روز در یخچال نگهداری کرد.
  • برای نگهداری طولانی تر، باقیمانده ها را در ظرف مناسب در فریزر قرار دهید و تا سه ماه در فریزر قرار دهید. همچنین می توانید کل تارت را بعد از پخت تا سه ماه فریز کنید. روی ظرف فر را محکم بپوشانید و اگر نمی‌خواهید لازانیا خوب برای مدت طولانی در فریزر بماند، از یک ظرف پخت استفاده کنید.

خوراک

کالری: ۳۶۵کالری | کربوهیدرات ها: ۳۷g | پروتئین: ۱۸g | چربی: ۱۶g | چربی های اشباع شده: ۴g | چربی اشباع نشده: ۲g | چربی های تک غیر اشباع: ۸g | پتاسیم: ۷۵۴میلی گرم | اساسی: ۶g | قند: ۴g | ویتامین A: ۷۳۳IU | ویتامین سی: ۲۹میلی گرم | کلسیم: ۹۴میلی گرم | اهن: ۴میلی گرم

این دستور پخت را امتحان کردید؟لطفا نظر خود را بنویسید و دستور العمل امتیاز دهی را در زیر بنویسید!

Holy Cow Vegan را در اینستاگرام دنبال کنید

دستور العمل های بیشتر وگان شکرگزاری

دور و بر وایشالی


سلام! من وایشالی هستم، روزنامه نگاری که وبلاگ نویس مواد غذایی شده است. در Holy Cow Vegan، من دستور العمل های آسان و خوشمزه ای را به اشتراک می گذارم که با مواد تمیز و سالم درست شده اند و تمام خانواده می توانند از آن لذت ببرند.

تعاملات خواننده