بهترین نوشیدنی‌ها برای کاهش خطر ابتلا به آلزایمر


گروه ایرنا اقامت – در سال ۲۰۲۰، تخمین زده شد کدام ممکن است حدود ۵.۸ میلیون آمریکایی همراه خود بیماری آلزایمر اقامت می‌کنند را انتخاب کنید و انتخاب کنید پیش بینی می‌رود این انواع به همان اندازه سال ۲۰۶۰ سه برابر شود. هدف مشخصی برای دلیل برای افزایش خطر ابتلا به آلزایمر {وجود ندارد}، با این حال می‌دانیم کدام ممکن است سن اتصال مثبتی همراه خود این بیماری دارد، را انتخاب کنید و انتخاب کنید گمان می‌رود کدام ممکن است سابقه خانوادگی را انتخاب کنید و انتخاب کنید رفتارهای بهداشتی مشابه با رژیم غذایی می‌تواند بر این خطر تأثیر بگذارد.

رژیم غذایی مدیترانه ای ، منصفانه الگوی غذایی است کدام ممکن است بیشترین ارتباط را همراه خود پیشگیری اجتناب کرده اند خطر ابتلا به آلزایمر دارد.این رژیم غذایی ادای احترام به سبک غذایی است کدام ممکن است در سنت های استاندارد {در میان} افراد ساکن در کشورهای محیط دریای مدیترانه بیانیه شده است. پایگاه اینترنتی «یو.اس. نیوز اند ورد ریپورت» در سال ۲۰۲۲، رژیم غذایی مدیترانه ای را شناخته شده به عنوان «بهتر از رژیم غذایی»  را انتخاب کنید و انتخاب کنید علاوه بر این «بهتر از رژیم غذایی برای خورده شدن مفید» راه اندازی شد کرد.

بهترین نوشیدنی‌ها برای کاهش خطر ابتلا به آلزایمر

در رژیم مدیترانه ای تاکید تبدیل می شود کدام ممکن است {هر روز} غلات مناسب، میوه ها، سبزیجات، لوبیاها، پوشش گیاهی دارویی، ادویه جات، آجیل را انتخاب کنید و انتخاب کنید چربی های مفید مشابه با روغن زیتون بلعیدن شود.رژیم مدیترانه ای بلعیدن ۲ وعده غذای دریایی را در هفته پیشنهاد می تنبل، در حالی کدام ممکن است ساده بخشها متوسطی اجتناب کرده اند لبنیات، تخم مرغ را انتخاب کنید و انتخاب کنید مرغ پیشنهاد تبدیل می شود. {در این} رژیم غذایی گوشت بنفش را انتخاب کنید و انتخاب کنید شیرینی ها نه اغلب بلعیدن تبدیل می شود.

محدوده نوشیدنی فوق‌العاده‌ای کدام ممکن است همراه خود رژیم غذایی مدیترانه‌ای برای حفاظت اجتناب کرده اند سلامت ذهن سازگار شدن دارد، برای ادغام کردن منصفانه اسموتی خوشایند است. اصل العمل‌های اسموتی شناخته شده برای ادغام کردن مختلط اجتناب کرده اند میوه، شیر، هر دو ماست مورد تایید رژیم مدیترانه‌ای، را انتخاب کنید و انتخاب کنید پروتئین اضافه شده مشابه با آجیل، گاهی غلات مناسب را انتخاب کنید و انتخاب کنید حتی سبزیجات است.

میوه‌ها سبک خالص شیرینی دارند، در حالی کدام ممکن است شیر هر دو ماست حالت خامه‌ای تحمیل می‌تنبل، پروتئین به تعمیر گرسنگی کمک می‌تنبل، غلات سبوس‌دار فیبر را آسانسور می‌تنبل را انتخاب کنید و انتخاب کنید سبزیجات ویتامین را انتخاب کنید و انتخاب کنید چرخ دنده معدنی بیشتری را اضافه می‌کنند. اسموتی ها می توانند مبادله صحیح برای میان وعده (منصفانه نوشیدنی حدودا ۳۰۰ انرژی) را انتخاب کنید و انتخاب کنید راهی ساده {برای تقویت} خورده شدن باشند.

بهترین نوشیدنی‌ها برای کاهش خطر ابتلا به آلزایمر

ترکیبات اسموتی مفید 

{در این} گزارش مخلوط کردن تعدادی از اسموتی مفید برای هیجان انگیز جوانه های چشایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید در عین جاری دفاع کردن اجتناب کرده اند سلامت ممکن است معرفی شده است شده است. در صورت خواستن آب را انتخاب کنید و انتخاب کنید یخ را اضافه کنید به همان اندازه قوام مناسبی حاصل شود.

– منصفانه فنجان توت فرنگی + منصفانه فنجان ماست + منصفانه چهارم فنجان بادام + منصفانه چهارم فنجان جو

منصفانه عدد موز متوسط + منصفانه فنجان شیر سویا شیرین نشده + منصفانه پیمانه پودر پروتئین وانیل + منصفانه چهارم فنجان کدو حلوایی کنسرو شده

منصفانه دوم فنجان انبه + منصفانه دوم فنجان آناناس + منصفانه فنجان شیر با بیرون چربی + ۲ قاشق غذاخوری دانه چیا + منصفانه فنجان اسفناج اخیر

منصفانه عدد سیب متوسط + ۱ فنجان شیر بادام سبک + ۲ قاشق غذاخوری کره بادام زمینی + ۱/۴ فنجان جو

منصفانه فنجان زغال اخته + منصفانه فنجان شیر جو دوسر سبک + منصفانه دوم فنجان توفو ابریشمی + منصفانه دوم فنجان گل کلم