برای جذب بهتر مواد مغذی همیشه چه غذاهایی را باید با هم خورد؟ (چرا؟): تغذیه


از بالای سرم

آهن و ویتامین C (جذب آهن غیر هم را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد)

ویتامین D و کلسیم (شکل فعال ویتامین D در بدن در چرخه ای نقش دارد که جذب کلسیم را از طریق روده افزایش می دهد)

غذاهای غنی از ویتامین های محلول در چربی (A ، D ، E ، K) با منبع چربی سالم برای افزایش جذب.

من معتقدم تحقیقات اخیر نشان داده است که ترکیبی از سولفورافان (موجود در جوانه کلم بروکلی ، مدفوع ، گل کلم) و سلنیوم (بیشتر در آجیل برزیلی و سایر غذاهای غنی از پروتئین) ، که هر دو دارای خواص آنتی اکسیدانی قوی هستند ، به طور بالقوه دارای خواص آنتی اکسیدانی هستند. اثرات سرطان در بدن

مکمل گوجه فرنگی با منبع چربی (مانند روغن زیتون) جذب و فراهمی زیستی آنتی اکسیدان قوی موجود در گوجه فرنگی به نام لیکوپن را افزایش می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید