با غذاهای فرآوری شده از کجا خط می کشید؟ : تغذیه


مردم می گویند اجتناب از همه غذاهای فرآوری شده یا بسته بندی شده راهی برای سالم تر شدن و کاهش وزن است.

ما معمولاً به چیزهایی مانند نوشابه ، غلات ، چیپس ، نوشیدنی های موزلی و غیره فکر می کنیم.

اما آیا می توانید مواردی را که عموماً تا حدودی مفید تلقی می شوند نیز وارد کنید ، برای مثال:

  • پاسات در ظرف (برای ماکارونی)

  • کنسرو تن

  • فتا (پیچیده در پلی اتیلن)

  • قوطی خوراک خمیر (برای کاری)

  • آب سبزیجات (برای ریزوتو)

  • نان خمیر ترش غلات کامل

برای کسانی که از خوردن غذاهای فرآوری شده پرهیز می کنند: آیا تمام سهام ، ماکارونی ، بادنجان و غیره را از ابتدا تهیه می کنید و از غذاهای کنسروی و همه پنیرها به طور کامل اجتناب می کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید