ایده های سالم و ایده های میان وعده


تغذیه نوجوانان می تواند مشکل باشد! در اینجا برخی از ایده های میان وعده و وعده غذایی برای نوجوانان و همچنین راهکارهایی برای تغذیه مناسب آنها وجود دارد.

نوجوان من اخیراً در آشپزخانه پرسه می زد ، درهای یخچال ، فریزر و کابینت را باز می کرد که چیزی گفت که گرسنگی نوجوانان را نشان می دهد: “آنچه اتفاق می افتد این است که من گرسنه هستم ، بنابراین چیزی می خورم و احساس سیری می کنم. به بعد از 10 دقیقه دوباره گرسنه شدم و انگار چیزی نخورده بودم. و این برای همیشه و برای همیشه تکرار می شود. “

افزایش اشتهای نوجوانان شوخی نیست. و تغذیه نوجوانان می تواند مشکل باشد. همیشه مطمئن نیستید که نوجوان شما گرسنگی خود را با غذاهای (بیشتر) دلپذیر ارضا می کند.

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید: 100+ میان وعده سالم برای نوجوانان گرسنه ابدی

مواد مغذی واقعاً به نوجوانان نیاز دارند

بر اساس آخرین داده ها ، در بین همه کودکان ، کیفیت رژیم غذایی در بین کودکان 14 تا 18 سال پایین ترین است. توصیه های رژیم غذایی به آمریکایی ها… به این معنی آنها در معرض عدم دریافت مواد مغذی مورد نیاز خود هستند… در اینجا مواد مغذی مورد نیاز نوجوانان آمده است. بر اساس گزارش علمی– منابع غذایی اضافی که می تواند به پر کردن شکاف کمک کند:

  • اهن (دختران): غلات غنی شده ، لوبیا ، عدس ، گوشت گاو ، توفو
  • پروتئین (دختران): لوبیا ، کینوا ، ماست ، گوشت گاو ، توفو
  • اسید فولیک (دختران): غلات غنی شده ، اسفناج ، کلم بروکلی ، پرتقال ، موز.
  • ویتامین B6 (دختران): نخود ، سیب زمینی ، گوشت گاو ، مرغ ، پنیر
  • ویتامین B12 (دختران): مخمر تغذیه ای، ماهی قزل آلا ، گوشت گاو ، شیر ، ماست
  • فسفر (دختران و پسران): ماست ، پنیر ، عدس ، بادام زمینی ، برنج قهوه ای.
  • منیزیم (برای دختران و پسران): دانه های چیا ، بادام ، ادامام ، کره بادام زمینی ، سیب زمینی.
  • کولین (دختران و پسران): تخم مرغ ، گوشت گاو ، مرغ ، لوبیا ، جوانه بروکسل.

چرا تغذیه نوجوانان می تواند مشکل باشد

چرا کیفیت رژیم غذایی در بین نوجوانان پایین است؟ در حالی که ممکن است اشتهای بالایی داشته باشند ، چندین چیز مانع از آن می شود که به آنچه نیاز دارند برسند:

  • استقلال بیشتر: آنها به تنهایی و برای پول خود تصمیمات غذایی بیشتری می گیرند – و این انتخابها اغلب تحت تأثیر غذای دوستانشان است.
  • بازار یابی: فست فودها ، نوشابه ها و شیرینی ها به طور گسترده به نوجوانان فروخته می شود ، از جمله در بسترهای آنلاین که هر روز استفاده می کنند.
  • برنامه های شلوغ: بین تکلیف ، ورزش ، باشگاه ها و زندگی اجتماعی ، نوجوانان کمتر برای غذا خوردن می نشینند. این بدان معناست که می توانید محصولات نیمه آماده بیشتری را با خود ببرید.

7 ایده برای تغذیه نوجوانان

در سال گذشته ، گام هایی برداشتم تا انتخاب غذاهای مغذی را برای نوجوانم در خانه راحت تر و راحت تر کنم. من صداش کردم “عملیات: تغذیه یک نوجوان گرسنه” در اینجا مروری بر این ایده ها وجود دارد – امیدوارم آنها نیز به شما کمک کنند!

1. ساندویچ یا بوریتو برای صبحانه در فریزر.

ساندویچ صبحانه

مقدار زیادی از آن را در فریزر قرار دهید و برای صبحانه ، ناهار یا میان وعده سبک و دلپذیر گرم کنید. در اینجا طرز تهیه این ساندویچ های صبحانه از پیش آماده شده آمده است (دستوراتی در مورد نحوه گرم کردن آنها در پیام وجود دارد). همین کار را می توان با بوریتو انجام داد. آنها با تخم مرغ های کوبیده ، سوسیس ، پنیر و چند عدد فلفل خرد شده پر شده اند.

2. قوطی های تریل میکس

شیشه را با آجیل ، دانه ها ، میوه های خشک ، تکه های غلات ، چیپس شکلات ، موزلی ، پوره ، پاپ کورن یا هر چیزی که بچه ها دوست دارند پر کنید. آنها هنگام اعتصاب غذا می توانند یک مشت مخلوط رویی را تکان دهند.

3. غذاهای آماده

غذای اضافی را هنگام شام آماده کنید و در ظروف بگذارید تا گرم شود و سرو شود (من ظروف خود را در Costco تهیه کردم ، اما این ظروف پخت شیشه ای مشابه). آیا به ایده های سالم ناهار نوجوان نیاز دارید؟ تأیید کنید 40 ایده ناهار آسان برای بچه ها در خانه

4. میله های خانگی + میان وعده

میله های جو دوسر بدون مغز با چیپس شکلاتی

یکشنبه یک دسته تهیه کنید تا نوجوان شما بتواند تمام هفته آنها را مصرف کند. این دستور العمل های ساده مورد تأیید کودک را بررسی کنید:

5. صفحات را انتخاب کنید

گاهی اوقات فقط با این فرض که گرسنه است (معمولاً گرسنه است) به کودک غذا می دهم. من سال گذشته وقتی بچه هایم در مدرسه آنلاین درس می خواندند ، کارهای Pick Me Up Plates را شروع کردم. غذاها ترکیبی از پروتئین ها ، کربوهیدرات ها و چربی ها هستند و شامل چیزهایی مانند کراکر ، پنیر ، آجیل ، میوه ها و سبزیجات هستند. در اصل ، این یک میان وعده کوچک و دلچسب در بشقابی با نام خنده دار است.

6. بسته های اسموتی.

مواد لازم اسموتی قابل استفاده مجدد

با جمع آوری کیسه ها (زیپ یا.) تهیه اسموتی را برای نوجوان خود آسان کنید کیسه های قابل استفاده مجدد مانند این) با همه چیز به جز مایع. کودک شما می تواند محتویات را در مخلوط کن بریزید و شیر (لبنی یا غیر لبنی) و یک قاشق ماست به آن اضافه کنید. یا مکعب های ماست را برای کیسه های اسموتی فریز کنید (اینجا سینی یخ است که من دارم و دوست دارم) تلاش زیاد برای یک نوجوان خسته؟ اسموتی را مخلوط کرده و داخل آن بریزید چنین فرم هایی برای بستنی یخ زدن.

7. بسته بندی محصولات رضایت بخش

با وجود آنچه ممکن است شنیده باشید ، خرید مواد غذایی در کیسه اشکالی ندارد. من نمی دانم چگونه کسی می تواند نوجوانان را در خانه خود داشته باشد و غذای بسته بندی شده را ذخیره نکند! (من دوست دارم قفسه های قفسه را در یک ظرف روی میز بچینم تا بتوان آنها را به راحتی تشخیص داد و گرفت.) در اینجا چند ایده برای بسته بندی غذاهای سالم برای نوجوانان آورده شده است:

  • بوریتوهای منجمد
  • وافل منجمد
  • همبرگر و کتلت بدون گوشت (ما عاشق Chik Patties از مزارع Morningstar هستیم)
  • چوب پنیر
  • ماست
  • میله ها (ما Perfect و Clif را دوست داریم)
  • کراکر غلات کامل (ما عاشق کیک و واسا هستیم)
  • گرانولا (برای تهیه مخلوط یا پارافیت ماست)
  • گوشت گاو و بوقلمون تند
  • میوه های خشک و یخ زده
  • آجیل و دانه ها
  • فرنی غلات کامل (ما گندم رنده شده و کیریو را دوست داریم)
  • کیسه های بلغور جو دوسر
  • کیسه های یکبار مصرف آجیل و روغن دانه
  • فنجان میوه (در آب میوه)
  • فنجان هوموس و گواکامول
  • نخود سرخ شده
  • ماندگاری طولانی شیر و جعبه های شیر طعم دار

من عضو برنامه Amazon Services LLC Associates Program هستم که به منظور ایجاد پاداش با پیوند دادن به Amazon.com و سایت های مرتبط طراحی شده است.



دیدگاهتان را بنویسید