این پادکست جنبه فنی عضله سازی را پوشش می دهد. من بحث می کنم که برای بزرگتر و قوی تر شدن مهمتر است: هیپرتروفی یا هایپرپلازی؟

این کلمات حتی به چه معنا هستند؟

خوب ، هیپرتروفی زمانی اتفاق می افتد که سلول های عضلانی شما بزرگتر می شوند و هایپرپلازی زمانی است که سلول های ماهیچه ای شما بزرگتر می شوند.

دانشمندان مطمئن نیستند که آیا هایپرپلازی در انسان رخ می دهد یا خیر ، اما “معتقدین” معتقدند که هم هیپرتروفی و ​​هم هیپرپلازی باعث رشد ماهیچه ها می شوند. بنابراین ، به نظر آنها ، شما باید برای تولید هر دوی این پدیده ها تمرین کنید تا در اسرع وقت عضله سازی کنید.

تمرکز بر هیپرتروفی یا هایپرپلازی شیوه تمرین شما را تغییر می دهد ، به همین دلیل این مبحث کاربردهای عملی دارد که در این پادکست با شما به اشتراک می گذارم.

در نهایت ، اگر می خواهید از برنامه پشتیبانی کنید ، در مورد آن در iTunes بنویسید. واقعاً کمک می کند!

تمبرهای زمانی:

4:27 – هایپرتروفی چیست؟

4:46 – اجزای عضلات چیست؟

4:56 – هیپرتروفی میوفیبریلار چیست؟

5:16 – هیپرپلازی عضله چیست؟

5:37 – آیا افراد هیپرپلازی دارند؟

7:16 – آیا هیپرپلازی وجود دارد؟

8:10 – چگونه هیپرپلازی را در حیوانات القا می کنید؟

9:26 – علم در مورد هایپرپلازی انسان چه می گوید؟

16:56 – چگونه باعث هیپرتروفی می شویم؟

18:28 – چرا تمرینات تا مرحله شکست باعث هیپرتروفی می شود؟

19:06 – در مورد هایپرپلازی و ورزش چطور؟

20:12 – آیا کشش باعث هیپرپلازی می شود؟

ذکر شده در برنامه:

آموزش های شخصی Legion VIP

نظر شما در مورد این قسمت چیست؟ چیز دیگری برای به اشتراک گذاشتن دارید؟ با گذاشتن کامنت در ادامه به من اطلاع دهید!

رتبه بندی خوانندگان

رتبه بندی وجود ندارد