آیا می توانید توده عضلانی خود را در حین چربی سوزی سریع حفظ کنید؟ : تغذیه


من هستم:

  • لاغر

  • مرد

  • 155 پوند

  • 5’7

  • ~ 25 درصد چربی بدن

شما در طول یک سال 40 پوند چربی از دست داده اید ، اما متأسفانه در این فرآیند ماهیچه های زیادی از دست داده اید.

به تازگی این برنامه آغاز شده است: حدود 1600 کالری با TDEE حدود 2500 ، که کسری روزانه 900 است ، با کاهش نظری وزن 1.8 پوند در هفته بخورید. 165 گرم پروتئین در روز برای حمایت از توده عضلانی بدون چربی. تمرینات قدرتی 40 دقیقه در روز.

من می دانم که بسیاری به این حالت شدید خواهند رسید ، اما من مدتی است که این کمبود را تجربه می کنم – همراه با روزه داری متناوب – مشکلی نیست ، اکنون تمرینات قدرتی و رژیم غذایی با پروتئین بالا را شامل می شوم.

برنامه ریزی کنید که به مدت 2 ماه به این رژیم و برنامه تمرینی پایبند باشید با امید به کاهش قابل توجه BF٪ من و حفظ توده عضلانی نسبتاً حفظ شده. با توجه به اینکه من از این طرح پیروی کردم ، آیا امکان پذیر است؟ چقدر می توانم انتظار کاهش BF٪ را داشته باشم؟

دیدگاهتان را بنویسید