آیا راهی برای اندازه گیری میزان کالری دریافتی روزانه شما در صورت توده عضلانی زیاد وجود دارد؟ : تغذیه


من همه جا را برای این پاسخ جستجو کرده ام ، اما به نظر نمی رسد چیزی پیدا کنم زیرا به نظر می رسد که این سوال بسیار خاص است.

بنابراین من یک نر 5’10 ” / 176 سانتی متر هستم ، حدود 190 پوند ، و حدود 18-20 fat چربی بدن. از آنجایی که بدن شما کالری بیشتری در طول روز می سوزاند ، اگر حجم عضلات شما بسیار بیشتر است ، آیا راهی برای تعیین میزان کالری بیشتر وجود دارد؟ آیا در آتش هستید و چقدر بیشتر می توانید هزینه غذا خوردن را در مقایسه با افرادی که قد شما دارای BMI متوسط ​​تا سالم است بخورید؟ من از Apple Watch برای پیگیری میزان کالری مصرفی روزانه خود استفاده می کنم ، اما BMI را در نظر نمی گیرند. همچنین از نظر میزان کالری سوزی روزانه با Fitbit بسیار متفاوت است. برای افرادی که این نسبت عضله به چربی را دارند ، آیا راهی وجود دارد که بتواند میزان کالری غیرفعال روزانه را به دلیل توده عضلانی اضافی در بدن شما بسوزاند. بدن؟ اگر اطلاعاتی نادرست است متاسفم و پیشاپیش سپاسگزارم.

دیدگاهتان را بنویسید